کد خبر : 17606
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
-

آغاز به کار نمایشگاه بهاره از ۱۷ اسفندماه در سمنان

آغاز به کار نمایشگاه بهاره از ۱۷ اسفندماه در سمنان

  رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ازآغاز به کار نمایشگاه بهاره ویژه فروش اقلام نوروزی در سمنان از 17 اسفندماه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، بهروز اسودی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به ایام پایانی سال و نیاز مردم

 

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ازآغاز به کار نمایشگاه بهاره ویژه فروش اقلام نوروزی در سمنان از 17 اسفندماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، بهروز اسودی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به ایام پایانی سال و نیاز مردم به اقلام و کالاهای ضروری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا فروش بهاره از تاریخ 17 اسفندماه به مدت ده روز در سمنان آغاز به کار میکند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با 116 غرفه در حوزه عرضه مواد غذایی ، گل و گیاه ، خشکبار ، شکلات و اقلام و کالاهای اساسی ویژه نوروز 98 همه روزه از ساعت 15 الی 22 در محل نمایشگاه دائمی ، واقع در کیلومتر 4 جاده دامغان دایر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از فروشگاه های زنجیره ای استان در عرضه محصولات و کالاهای مورد نیاز نقش اساسی دارند بخشی از فروشگاه ها در این نمایشگاه بهاره غرفه خواهند داشت.

بهروز اسودی گفت: تدابیر لازم برای برپایی این نمایشگاه بزرگ استانی اندیشیده شده است و دستگاه های خدمات رسان با همکاری بنگاه های اقتصادی نیازهای اقشار جامعه را برآورده خواهند کرد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به تامین میوه شب عید خاطرنشان کرد: حدود 350 تن سیب و 600 تن پرتقال مخصوص تنظیم بازار ایام نوروز تامین و در سردخانه های استان انبار شده است که توسط 139 مرکز در سطح استان عرضه خواهد شد.

در این نشست در رابطه با چگونگی تامین کالاهای اساسی در ایام نوروزی و برنامه ریزی برای روند توزیع میوه شب عید در سمنان بحث و تبادل نظر شد.

خبرنگار- بهروز بهشتی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.