کد خبر : 1562
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
-

سواد سایبری تضمین کننده سلامت جامعه است

سرپرست پلیس فتا قزوین خاطر نشان کرد : نهادینه شدن فرهنگ مناسب استفاده از امکانات فضای مجازی با بهره بردن از سواد سایبری تضمین کننده سلامت جامعه است.  به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ‌ محمدعلی فرهودی در جمع خبرنگاران گفت: آشنایی با آسیب‌های فضای سایبری با محوریت جامعه دانشجویی هدف اصلی این نمایشگاه و کارگاه آموزشی

سرپرست پلیس فتا قزوین خاطر نشان کرد : نهادینه شدن فرهنگ مناسب استفاده از امکانات فضای مجازی با بهره بردن از سواد سایبری تضمین کننده سلامت جامعه است. 

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ‌ محمدعلی فرهودی در جمع خبرنگاران گفت: آشنایی با آسیب‌های فضای سایبری با محوریت جامعه دانشجویی هدف اصلی این نمایشگاه و کارگاه آموزشی است زیرا در این فضا آسیب‌های متعددی دانشجویان و کانون خانواده‌های آنان را تهدید می‌کند.

وی افزود : آسیب‌های فضای مجازی شامل خریدهای اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی و اثرات مخرب بازی‌های رایانه‌ای از موضوع‌های این نمایشگاه و کارگاه آموزشی است که در قالب عکس در نمایشگاه و سخنرانی کارشناس پلیس فتا قزوین ارائه شده است.

سرهنگ فرهودی در خصوص اهداف و اولویتهای برباپایی نمایشگاه پلیس فتا و کارگاه آموزشی قزوین گفت : نهادینه شدن فرهنگ مناسب استفاده از امکانات فضای مجازی با بهره بردن از سواد سایبری تضمین کننده سلامت جامعه است که برپایی نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های آموزشی کمک شایانی به این مهم می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه آشنایی با تهدیدهای فضای مجازی علاوه بر تحکیم بنیان خانواده باعث کاهش مشکلات در جامعه می‌شود، خاطر نشان کرد: خانواده مهمترین رکن اصلی در جامعه است که آگاه‌سازی و آشنایی آنها با خطرات و مشکلات فضای مجازی ضروری است.

سرپرست پلیس فتا قزوین ضمن تشکر از همکاری صمیمانه دانشگاه پیام نور و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین اعلام کرد: این نمایشگاه و کلاس آگاه سازی با همت و همکاری دانشگاه پیام نور و نیروی انتظامی استان قزوین در محل دانشگاه پذیرای دانشجویان و کارمندان بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.