کد خبر : 3937
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
-

اجرای طرح توسعه و بهسازی ۳۳۰ هزار متر خطوط برق رسانی در استان سمنان

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان اعلام کرد: از آغاز سال جاری تاکنون ، ۳۳۰ هزار و ۹۵ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در استان احداث و بهینه سازی شده است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،رضا علی اصغری با بیان این که طرح توسعه ۹۹ هزار و ۸۰۰

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان اعلام کرد: از آغاز سال جاری تاکنون ، ۳۳۰ هزار و ۹۵ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط در استان احداث و بهینه سازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،رضا علی اصغری با بیان این که طرح توسعه ۹۹ هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشــــار متوسط هوائی و زمینی انجام شده گفت: عملیات اصلاح ۱۱۰ هزار و ۷۰۰ متر شبکه ۲۰کیلوولت ، از جمله اقدامات صورت گرفته در واحدهای اجرائی این شرکت به شمار می رود.

وی با ابراز این که عملیات احداث ۴۳ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی در سطح استان به انجام رسیده  افزود: به منظور خدمات دهی مستمر به متقاضیان و مشترکان و پایداری شبکه های توزیع برق ، بهسازی ۷۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه فشار ضعیف هوائـــی و زمینی ، از دیگر اقدامات به عمل آمده محسوب می شود.

وی همچنین با اشاره به این که برای تغذیه برق متقاضیان و مشترکان، ۱۵۵ ایستگاه هوائی و دو پست زمینی توزیع برق از ابتدای سال ۹۸ تا زمان حاضر نصب و بهره برداری شده خاطرنشان کرد: طرح اصلاح و بهینه سازی  ۲۷۵ ایستگاه هوائی و زمینی توزیع برق در نقاط مختلف استان به اجرا در آمده است.

علی اصغری با عنوان این که ۹۷۱ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر استان نصب گردیده یادآور شد: از شروع امسال تا به حال ، بهسازی ۶۲۴ چراغ نیز توسط اکیپ های روشنائی معابر این شرکت به انجام رسیده است.

وی اظهارداشت: به منظور اجرای طرح های توسعـــه و احداث شبکه و تاسیسات توزیع برق ، از فروردین ماه سال جاری تاکنون، مبلغ ۳۲۳ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.