کد خبر : 9278
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
-

بازیهای بومی محلی کارگری باعث ایجاد روحیه تعاون می شود/ انجمن بازیهای بومی محلی کارگری نمادی از تلاش و همدلی است

مدیرکل اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان سمنان در نشست اعضای هیات رئیسه انجمن بازی های بومی محلی کارگران استان سمنان، گفت: درشرایط کنونی شیوع ویروس کرونا، انجمن بازیهای بومی محلی کارگری با برنامه ریزی مناسب توانسته با احیای سرگرمی های و بازیهای خانوادگی مناسب بصورت مجازی،روحیه نشاط را در جامعه حفظ کند. ​ به

مدیرکل اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان سمنان در نشست اعضای هیات رئیسه انجمن بازی های بومی محلی کارگران استان سمنان، گفت: درشرایط کنونی شیوع ویروس کرونا، انجمن بازیهای بومی محلی کارگری با برنامه ریزی مناسب توانسته با احیای سرگرمی های و بازیهای خانوادگی مناسب بصورت مجازی،روحیه نشاط را در جامعه حفظ کند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، اسماعیل غنیان در نشست هم اندیشی اعضای انجمن بازیهای بومی محلی کارگران استان سمنان خاطر نشان کرد:بازیهای بومی محلی باعث ایجاد روحیه تعاون می گردد.


وی افزود: امروزه ضرورریست تا تمامی افراد جامعه با درک حساسیت روزافزون از میان رفتن بازی‌های قدیمی و سنتی، از هر گونه حرکتی که سبب احیا و ماندگاری این گونه بازی‌ها می‌شود، استقبال کنیم.


مدیرکل اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی استان سمنان  با اشاره به اهمیت بازی‌های بومی محلی، نقش تاثیرگذار آن را در حفظ و بقای خرده فرهنگ‌ها بسیارجدی توصیف کرد و افزود: اینگونه بازیها نقش بسزایی در پیشرفت کار و تلاش دارد .

​غنیان از موفقیت کسب رتبه برتر در سومین سال متوالی توسط هئیت ورزش کارگری استان سمنان خبرداد و گفت: یکی از اولویت های این اداره کل درسالجاری  توجه ویژه به انجمن بازیهای بومی محلی کارگری در راستای تحکیم بنیان خانواده  است.

در ادامه این نشست، ابراهیم پورتقی رئیس انجمن بازی های بومی محلی کارگران استان سمنان گفت:انجمن بازیهای بومی محلی کارگری نمادی از تلاش و همدلی است.


وی افزود : در شش ماهه اول سالجاری، هفت برنامه با توجه به شرایط ویروس کرونا  برای جامعه کارگری استان بصورت مجازی برگزارشد که بیش ۳۰۰۰۰ نفر در این برنامه شرکت و از طریق فضای مجازی از آن بازدید و استقبال کردند.


پورتقی با بیان اینکه ۱۲ الویت برای این انجمن مدنظر گرفته شده است گفت : تا کنون بیش از۷۰درصد برنامه تحقق یافت.


رئیس انجمن بازیهای بومی محلی کارگران استان سمنان از برنامه پیشروی این انجمن به برگزاری مسابقات فوتوالی و جشنواره مجازی اقوام  کارگری اشاره کرد . 

در این نشست معاونین اداره کل، رئیس هئیت ورزش کارگری استان و اعضای هیات رئیسه انجمن بازی های بومی محلی هیات ورزش کارگری استان سمنان به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های آتی این انجمن و هیات ورزشی در استان پرداختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.