کد خبر : 17943
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
-

عمده مشکلات فراروی واحدهای تولیدی و صنعتی کمبود منابع مالی است

عمده مشکلات فراروی واحدهای تولیدی و صنعتی کمبود منابع مالی است
فرماندار مرکز مازندران، عمده مشکلات فراروی واحدهای تولیدی و صنعتی را کمبود منابع مالی عنوان کرد و گفت که در صورت پرداخت تسهیلات مورد نیاز و احیای واحدهای راکد، مشکل اشتغال ساری رفع می شود.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،محمدعلی نوبخت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در محل شرکت شهرک های صنعتی شماره یک ساری برگزار شد، افزود: ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی از رویکردهای اصلی دولتمردان است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی شود.

فرماندار ساری میزان تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری را ۱۰ هزار شغل اعلام کرد و گفت که تاکنون هشت هزار شغل جدید در سامانه رصد این شهرستان به ثبت رسیده است.

وی اظهار داشت: ساری به عنوان مرکز استان مازندران دارای چهار شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی است که در ایجاد اشتغال نقش بسزایی دارند.

نوبخت شمار واحدهای تولیدی و صنعتی راکد در شرکت شهرک های صنعتی ساری را ۷۱ واحد و تعداد واحدهای در حال احداث را نیز ۱۳۴ واحد ذکر کرد و گفت: ۱۸۴ واحد تولیدی و صنعتی فعال در شهرک های صنعتی ساری، ۶ هزار شغل ایجاد کرده اند.
فرماندار مرکز مازندران، عمده مشکلات فراروی واحدهای تولیدی و صنعتی را کمبود منابع مالی عنوان کرد و گفت که در صورت پرداخت تسهیلات مورد نیاز و احیای واحدهای راکد، مشکل اشتغال ساری رفع می شود.

نوبخت، با بیان اینکه شهرک های صنعتی ساری در ۲۷۲ هکتار زمین احداث شده است، افزود: در صورت تامین زمین مورد نیاز، بخش زیادی از مشکلات مرکز استان حل می شود.

وی با بیان اینکه در شهرک های صنعتی ساری سرمایه گذاران بخش خصوصی با جدیت در حال کار و تلاش هستند، افزود: از ابتدای امسال، پرونده یکهزار و ۷۳۶ واحد تولیدی و صنعتی برای دریافت تسهیلات مورد نیاز به بانک ارسال شد که از این تعداد به ۷۳۰ فقره پرونده، تسهیلات مورد نیاز پرداخت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد الماسی چهارشنبه , 23 آذر 1401 - 13:36

بسیار نکته مهمی است