کد خبر : 17959
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
-

رمضی ؛

پول و ساختمان و امکانات را وزارت کار می‌دهد، وزارت ورزش ورود می‌کند؟

پول و ساختمان و امکانات را وزارت کار می‌دهد، وزارت ورزش ورود می‌کند؟
رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری گفت: بعد از ۱۸ سال سابقه کاری و حرفه‌ای و مدیریتی می‌گویند سوابق مدیریتی شما ناقص است!؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،جواد رمضی بعد از اینکه  گفته شد، سوابق مدیریتی‌اش ناقص است، واکنش نشان داد و گفت: فدراسیون کارگری صنفی است پس رویکردش با فدراسیون‌های تخصصی از اساس فرق می‌کند و در گذشته هم وزارت ورزش به همین ترتیب رفتار می‌کرده است یعنی در ارتباط به فدراسیون‌های صنفی اساس کار و تصمیم سازی‌ها را در انتخاب سرپرست، سوابق مدیریتی به وزیر کار یا رئیس مجمع که الان معاون فرهنگی اجتماعی است ارجاع می‌داده است. یعنی فردی که می‌خواهد برای فدراسیون کارگری انتخاب شود باید از مجموعه آن حوزه بوده و سابقه مدیریتی داشته باشد اما در فدراسیون‌های تخصصی آئین نامه‌هایی وجود دارد که پایه آن را وزارت ورزش تعیین می‌کند و ملاک‌های لازم برای مدیریت در فدراسیون‌ها را مشخص می‌کند.

وی افزود: من حدود ۱۸ – ۱۹ سال در حوزه ورزش کارگری بودم و استخدام رسمی وزارت کار هستم و در این مدت هم همواره در ورزش کار کردم و از سال ۹۱ که فدراسیون تاسیس شد من  دبیرکل فدراسیون بودم، یعنی از ابتدای آغاز به کار فدراسیون کارگری من مسئولیت داشتم و ۶ – ۷ سال معاون مدیر کل هستم. یکسال و نیم سرپرست اداره کل بودم یعنی مدیر کل بودم سپس یکسال سرپرست فدراسیون شدم و چهار سال رئیس فدراسیون هستم حالا دوستان می‌گویند سوابق مدیریتی و اجرایی شما ۵ سال نیست! درحالیکه من فقط چهار سال رئیس فدراسیون بودم، ۷ سال معاون مدیرکل بودم. دوستان در همان آئین نامه تفسیر به رای می‌کنند. من می‌گویم در فدراسیون‌های تخصصی شما معاون مدیر کل را محاسبه می‌کنید در فدراسیون‌های صنفی هم باید این موضوع را ببینید، معاون مدیرکل ورزش وزارت کار مگر پست کمی است؟

رئیس فدراسیون ورزش های کارگری خاطرنشان کرد: بالاخره من که می‌خواهم در انتخابات فدراسیون کارگری شرکت کنم معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان چهار محال و بختیاری باشم بهتر است و شناختم بیشتر است یا در ۷ سال معاون مدیر کل ورزش وزارت کار باشم؟ این پست که باعث شناخت من از این حوزه به واسط مسئولیت و حضورم در این بخش شده که نباید عامل ضعف من در سوابق مدیریتی شود.

وی با بیان این مطلب که اگر با چوب این آئین نامه بخواهند با یک فدراسیون صنفی برخورد کنند مشخص است بهانه گیری است و قانون محوری نیست ادامه داد: وقتی به وزارت ورزش مراجعه می‌کنیم که بودجه بده چطور می‌گویند شما فدراسیون صنفی هستید و به ما ارتباط ندارد؟ چطور وزیر کار سرپرست را معرفی می‌کند؟ چطور وقتی می‌خواهیم امکانات بگیریم می‌گویند شما فدراسیون صنفی هستید برید وزارت کار! خوب اینها تناقض‌هایی است خیلی زیاد دراین مورد خودش را نشان می‌دهد چون تا الان رویکرد وزارت ورزش در تمام مسائل وزارت کار، آموزش و پرورش و آموزش عالی همین بوده است چون فدراسیون‌های صنفی را وزارت مسئول آنها حمایت و مدیریت می‌کند، نماینده معرفی می‌کند و انتخابات را مدیریت می‌کند حالا که به اینجا رسیده و ما مقبولیت زیادی در مجمع انتخاباتی داریم دوستان اینجوری ما را حذف می‌کنند تا پایمان به انتخابات نرسد و به قانون رجوع می‌دهند.

رمضی به اساسنامه جدید و نقص آن اشاره کرد و اظهار داشت: ما در گذشته اساسنامه داشتیم مصوب تربیت بدنی و ابلاغ شده به وزارت کار بود براساس همان فدراسیون ورزش کارگری در آبان ماه سال ۹۱ تاسیس شد و در آن اساسنامه یکی از ویژگی‌های فردی که می‌خواهد کاندیدای فدراسیون کارگری شود صراحتا نوشته شده که این فرد باید جامعه کارگری باشد و سوابق مربوط مدیریتی حوزه ورزش او مربوط به جامعه کارگری باشد اما در اساسنامه جدید ما خواستیم با وزارت ورزش همراهی کنیم و احترام بگذاریم و اساسنامه‌ای مصوب و ابلاغ شده و طبق توصیه‌هایی که وزارت ورزش دارد را در مجمع مصوب کنیم تا در اسرع وقت استثناهای فدراسیون‌های صنفی را وزارت ورزش به ما بدهد اما هنوز بعد از گذشت دو سال هنوز این موارد استثنا ابلاغ و مصوب نشده است و ما دو سال است در هیئت‌های استانی مشکل داریم یعنی در انتخابات و برگزاری انتخابات هیئت‌های استانی با این اتفاقاتی که افتاده است مشکل داریم. الان بین مدیرکل کار و مدیرکل ورزش استان در ارتباط با انتخاب رئیس هیئت اختلاف بوجود می‌آید. مدیرکل کار می‌گوید من می خواهم امکانات، سالن، بودجه و اتاق بدهم بعد مدیرکل ورزش شما می خواهد معرفی‌اش کند؟ همین موضوع برای من در فدراسیون اتفاق افتاده است یعنی وزیر کار می‌گوید من می خواهم حمایت کنم، ساختمان و پولش را بدهم پس وزیر ورزش نمی‌تواند در این قضیه ورود کند.

وی در پایان یادآور شد: بحث من مشخص است و می‌گویم، جواد رمضی با ۱۸ سال سابقه کار در حوزه ورزش کارگری نمی‌خواهد در انتخابات فدراسیون اسکواش شرکت کند، من می‌خواهم در انتخابات فدراسیون کارگری شرکت کنم چون عمرم را گذاشتم و بعد از ۱۸ سال سابقه کاری و حرفه‌ای و مدیریتی می‌گویند سوابق مدیریتی شما ناقص است!

منبع :تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.