کد خبر : 18292
تاریخ انتشار : شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
-

دستگیری ۶۹ سارق قاپ زن توسط نیروی انتظامی مازندران

دستگیری ۶۹ سارق قاپ زن توسط  نیروی انتظامی  مازندران
رییس پلیس پیشگیری استان مازندران با اشاره به دستگیری ۶۹ سارق قاپ زن توسط ماموران کلانتری و پاسگاه های مازندران ، بیان کرد : در این مدت با اجرای طرح های برخورد با سارقان ،۹۷ فقره سرقت قاپ زنی نیز کشف شد.؛

به گزارش  ندای مردم دو استان از فرماندهی نیروی انتظامی مازندران سرهنگ سید محسن جعفری افزود : با تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی کارکنان کلانتری و پاسگاه های استان میزان وقوع سرقت قاپ زنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به دستگیری ۶۹ سارق قاپ زن توسط ماموران کلانتری و پاسگاه های مازندران ، بیان کرد : در این مدت با اجرای طرح های برخورد با سارقان ،۹۷ فقره سرقت قاپ زنی نیز کشف شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه ۸۱ درصد از این نوع سرقت مربوط به موبایل قاپی است، افزود: با توجه به اثرگذاری اقدامات پیشگیرانه در کاهش و تقلیل فرصت های مجرمانه، انتظار می رود شهروندان با رعایت توصیه های پلیس سارقان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارد.

رییس پلیس پیشگیری استان مازندران از تلاش و کوشش ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه های سطح استان در خصوص اقدامات انجام شده در جهت پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان قدردانی و تاکید کرد: با برنامه ریزی منسجم و با جدیت و اهتمام بیشتر تمام تلاش خود رادر مهار و کاهش سرقت بمنظور رضایت مندی شهروندان معطوف می داریم‌.

خبرنگار –حسن عمیدی کوبیجاری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.