کد خبر : 18360
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
-

سینما بهمن آمل به سیستم‌های نمایشی روز دنیا مجهز شد

سینما بهمن آمل به سیستم‌های نمایشی روز دنیا مجهز شد
مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران از نصب و راه اندازی تجهیزات بروز نمایشی در سینما بهمن آمل خبر داد.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،سید سعید پورقاسم با بیان اینکه طی سال‌های اخیر استقبال شهروندان آملی از تماشای فیلم در سینما بهمن افزایش چشمگیری یافته است، ما را بر آن داشت تا به پاس این حضور تجهیزات سینما را ارتقاء بخشیم تا هر آنچه ارائه می شود در شآن و منزلت هنردوستان این شهر باشد.
وی افزود: در این زمینه با مدیرعامل موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز که مدیریت سینما‌های تحت پوشش حوزه هنری در کشور را عهده دار می باشد برای تامین اعتبار این پروژه رایزنی شد.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری مازندران ادامه داد، دستگاه‌ها و تجهیزات جدید اعم از سرور‌های پخش فیلم و پروجکشن‌های لیزری و سایر امکانات تامین و شب گذشته در سینما بهمن آمل نصب و راه اندازی شد.
پورقاسم خاطرنشان کرد: بنا به اظهار تماشا چیان فیلم در شب گذشته، تفاوت کیفیت فیلم با سیستم جدید بسیار متفاوت تر و جذاب تر از سالهای گذشته و بسیار خوشحال کننده بوده است
وی  با قدردانی از ریاست حوزه هنری مازندران و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواستار توجه بیشتر مسئولین به فضا‌های فرهنگی و هنری شهر شد تا آنچه که به مردم تقدیم می شود در خور شان و منزلت شهروندان باشد

این مدیر سینمایی از مردم هم جهت حمایت از آثار به نمایش در آمده دعوت کرد تا استقبال بیشتر شهروندان، انگیزه‌ای برای عمران و آبادانی فضا‌های فرهنگی شهر باشد.

پورقاسم افزود: هم اکنون در سینما‌های تحت پوشش در استان همزمان ۶ فیلم در حال نمایش است و به زودی فیلمهای جدید به چرخه اکران افزوده می شوند.

فیلم‌های لوپتو، بخارست ، جزیره فضایی، چپ راست ، ملاقات خصوصی و پسردلفینی در حال اکران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.