کد خبر : 18388
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
-

بیش از ۲۳۳ کیلوگرم حشیش و تریاک در کویر دامغان کشف شد

بیش از ۲۳۳ کیلوگرم حشیش و تریاک در کویر دامغان کشف شد
فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۲۳۳ کیلوگرم حشیش و تریاک در کویر دامغان توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.؛

به گزارش ندای مردم ،سردار “عبدالله حسنی” افزود: با دریافت خبری از اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد، مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند از طریق محورهای مواصلاتی استان سمنان، محموله را از شرق کشور به سمت استان گلستان انتقال دهند، به سرعت چندین تیم اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر به منطقه سر کویر دامغان اعزام شدند.

حسنی از هماهنگی های درون و برون سازمانی برای اجرای دقیق و هدفمند عملیات خبر داد و افزود: پس از چندین ساعت کار اطلاعاتی سرانجام یک دستگاه خودروی پژو پارس توسط ماموران شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفت.

وی افزود: راننده خودرو با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی با شلیک چند تیر هوایی مأموران متوقف شد.

سردار حسنی از دستگیری راننده پژو پارس خبر داد و اضافه کرد: در بازرسی از خودرو ۲۰۱ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش و ۳۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، با قاطعیت و بدون هرگونه اغماضی برخورد خواهد کرد و به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی اجازه جولان و سرکشی را نخواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.