کد خبر : 18383
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
-

رویداد ملی سلام به آینده در سمنان اجرا می‌شود

رویداد ملی سلام به آینده در سمنان اجرا می‌شود
معاون فرهنگی و هنری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره بازگشایی مرکز آفرینش‌های هنری شرق استان در شهرستان شاهرود، عنوان کرد: نماهنگ آرمان با محتوای دهه فجر و مزین به نام شهید آرمان علی‌وردی تولید شده و در ایام دهه فجر منتشر خواهد شد.؛

به گزارش ندای مردم، احمد حسین‌پور معاون فرهنگی و هنری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه کمیته‌های بسیج و نیروهای مسلح در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برنامه‌های سال جاری با شعار محوری ایران استوار، ۴۴ سال افتخار و در قالب ۱۰ عنوان مختلف در ایام ۱۰ روزه دهه فجر برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره بازگشایی مرکز آفرینش‌های هنری شرق استان در شهرستان شاهرود، عنوان کرد: نماهنگ آرمان با محتوای دهه فجر و مزین به نام شهید آرمان علی‌وردی تولید شده و در ایام دهه فجر منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هر رویداد و برای دهه فجر محتوای مورد نیاز آماده و به حوزه‌های مقاومت ارسال می‌شود؛ ابراز داشت: علاوه بر این حدود ۱۰ بیلبورد جاده‌ای با محتوای فرهنگی دهه فجر برای این ایام آماده می‌شود.

حسین‌پور افزود: رویداد ملی سلام به آینده با محتوای برگزاری جشن پیروزی با حضور و مشارکت مردم محلات مختلف سطح استان در ایام سالروز پیروزی انقلاب برگزار می‌شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.