کد خبر : 18410
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۹:۱۹
-

وزیر بهداشت بیمارستان ۶۴ تختخوابی میامی استان سمنان را افتتاح کرد

وزیر بهداشت بیمارستان ۶۴ تختخوابی میامی استان سمنان را افتتاح کرد
بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا(ع) میامی در استان سمنان روز شنبه با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر در سفر یکروزه به استان سمنان با حضور در شهرستان میامی، مورد استقبال سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، فرماندار، مسوولان محلی و مردم ولایتمدار این شهرستان قرار گرفت.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حاشیه افتتاح این بیمارستان در گفت وگو با خبرنگاران افزود بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا (ع) میامی با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

حسین شیبانی با بیان اینکه این بیمارستان در ۶ هزار و ۸۴۳ متر زمین ساخته شده است، افزود: زیربنای بیمارستان میامی ۲ هزار و ۱۸۰ مترمربع، محوطه به مساحت چهار هزار و ۱۳۵ مترمربع و ۵۲۸ مترمربع وسعت موتورخانه است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان تجهیزات برای بیمارستان امام رضا (ع) میامی خریداری شده است، ابراز کرد: هزینه‌های ساخت و تجهیز این بیمارستان از محل اعتبارات سفر آیت‌الله رئیسی رییس جمهور به استان سمنان، اعتبارات استانی و ملی تامین شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه ساخت این بیمارستان از سال ۱۳۹۶ آغاز شد، گفت: هم اکنون از ۶۴ تختخواب بیمارستان میامی ۵۵ تخت آن فعال است.

شیبانی با اشاره به اینکه واحد مراقبت پس از بیهوشی (ریکاوری) و دیالیز با تمامی امکانات مورد نیاز فعال است، افزود: بخش‌های NICU، ICU، اتاق عمل، اورژانس و بخش LDR (واحد تک‌نفره زایمان طبیعی) نیز مجهز و فعال شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.