کد خبر : 18529
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
-

تشکیل پاتوق فرهنگی اولویت  مجمع مطالبه گری سوادکوه شمالی باشد

تشکیل پاتوق فرهنگی اولویت  مجمع مطالبه گری سوادکوه شمالی باشد
مدیر مسئول پایگاه خبری ندای مردم دو استان گفت :با توجه به توسعه گردشگری در  شهرستان سوادکوه شمالی  و شکل گیری مجمع مطالبه گری این شهرستان قطعا در این مسیر نیازمند تحول هستیم و انجام این تحول تلاش شبانه روزی  را می طلبد .؛

در یادداشت ابراهیم پورتقی آمده است:امروزه بایستی آنچه  در فضای مجازی مطرح می شود  را بسیار مهم دانست و فعالیت بیش از پیش در این حوزه به دلیل فراگیر بودن و تاثیر مستقیم آن بر روی مخاطب ضروری است و باید این مجمع فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی با ایجاد پاتوق فرهنگی درراستای گفتمان سازی بو جودآورد ، و از فرصت‌های آن به بهترین شکل ممکن استفاده ببرد.

پورتقی یکی دیگر  از اهداف بسیار مهم این مجمع را تهیه سند راهبردی بیان کرد و گفت: با توجه به توسعه شهری طرح بازآفرینی شهری شیرگاه نیازمند نگاه نو است .

چگونه مطالبه‌گری کنیم تا با دشمن همسو نشویم؟

وی با تاکید بر اینکه شیرگاه  در توسعه اقتصادی صنعتی  و تحولات اجتماعی و همچنین تحولاتی که تاثیرات سالها اخیر ازجمله نقش آفرینی هنرمندان در سریال پایتخت در معرفی این شهرستان صورت گرفت ، نیازمند بازگشت به گذشته است.

مدیرمسئول پایگاه خبری ندای مردم دو استان یادآورشد:شیرگاه  نیازمند توسعه فضاهای فرهنگی به ویژه پاتوق فرهنگی است.

وی اضافه کرد : شورای شهر و شهرداری باید در احداث پاتوق فرهنگی یاریگر این مجمع  باشد و امیدواریم شاهد فصل جدیدی بر گفتمان های سازنده از طریق همه پرسی در این فضای  برای معرفی هرچه بیشتر این شهرستان باتوجه به قابلیت های دارد ،صورت پذیرد.

در ادامه این یادداشت آمده: با توجه به ویژگی‌های تحول آفرین گردشگری و ظرفیت‌ها و پتانسیل های تاریخی، مذهبی، فرهنگی و شهری شیرگاه ، این صنعت می‌تواند به عنوان یک پیشران، دیگر حوزه‌های این شهرستان رابا ظرفیت های این مجمع  به حرکت درآورد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.