کد خبر : 18857
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
-

انهدام باند توزیع مواد مخدر با شلیک پلیس

انهدام باند توزیع مواد مخدر با شلیک پلیس
فرمانده انتظامی استان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر ، طی یک عملیات پیچیده خبر داد؛

به گزارش ندای مردم ،سرهنگ ” جلیل موقوفه ئی ” در تشریح جزئیات این خبر گفت : چند روز گذشته بنابر خبر واصله از پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا مبنی بر ترانزیت محموله بزرگی از مواد مخدر روان گردان از شرق کشور به مقصد یکی از استان های شمالی ، توسط اعضای یک باند حرفه ای و مسلح ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت .

سرهنگ جلیل موقوفه ای

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد : به منظور اجرای هر چه بهتر عملیات شناسایی و دستگیری اعضای این باند ، چندین تیم عملیاتی و اطلاعاتی با همکاری و همراهی شهرستان های شاهرود ، دامغان ، میامی و یگان تکاوری ۱۲۰ استان تشکیل شد .

موقوفه ئی اضافه کرد : سرانجام با هدایت لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و استان ، خودروهای حامل محموله مواد مخدر در محور بیارجمند شاهرود شناسایی و توسط تیم های عملیاتی مورد تعقیب و مراقبت قرار گرفتند .

وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی پلیس در یک موقعیت مناسب وارد عمل شده و به خودروهای قاچاقچیان دستور ایست دادند ، افزود : یکی از خودروها متواری می شود که با شلیک دقیق پلیس به لاستیک خودرو در حاشیه جاده متوقف و راننده آن با استفاده از شرایط جغرافیایی و تاریکی بیابان های اطراف متواری می شود .

سرهنگ موقوفه ئی با اشاره به توقیف و دستگیری یکی از خودروهای راه پاک کن قاچاقچیان در ایستگاه ایست و بازرسی شهید نوری شاهرود اضافه کرد : با گسترش چتر اطلاعاتی و رصد هوشمندانه پلیس ، راننده متواری یکی خودروها که در وسیله نقلیه پوششی دیگری پنهان شده بود در همان محور مواصلاتی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه با شلیک پلیس زخمی و دستگیر شد .

فرمانده انتظامی استان در پایان از کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد روان گردان شیشه و هروئین ، دستگیری ۵ نفر از اعضای باند قاچاق و توقیف چهار دستگاه سواری در این عملیات پیچیده خبر داد و تصریح کرد : سربازان غیور و جان بر کف مبارزه با مواد مخدر استان بار دیگر با اقدامات هوشمندانه و مقتدرانه خود توانستند اعضای باند توزیع مواد مخدر را زمین گیر کنند و خط و نشان محکمی برای سوداگرانی که خیال خام امن بودن این استان برای انجام فعالیت های پلید خود دارند ، بکشند .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.