کد خبر : 22181
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۴:۰۵
-

درراستای مسولیت اجتماعی یکی از برنامه ها پتروشیمی کیان در آینده اولویتهای پژوهشی زیست محیطی است

درراستای مسولیت اجتماعی یکی از برنامه ها پتروشیمی کیان  در آینده اولویتهای پژوهشی زیست محیطی است
ندای مردم -عضو هیئت مدیره و مدیرعامل پتروشیمی کیان گفت:درراستای مسولیت اجتماعی یکی از برنامه ها این مجموعه در آینده اولویتهای پژوهشی زیست محیطی می باشد؛

به گزارش کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی کیان ؛ عبدا لله یاوری محیط زیست رابزرگترین موهبت از سوی پروردگاردانست  که  همه موجودات زنده هدیه شده است و حفظ آن از بزرگترین وظایف بشری محسوب می شود.

مهندس یاوری افزود بدون شک تحقق توسعۀ پایدار به معنای توسعۀ جوامع با در نظر گرفتن تأمین نیازهای کنونی، بدون لطمه زدن به استعدادها و توانایی های مورد نیاز آینده، نیازمند عزمی جدی در جهت حفظ، نگهداری و بهره‌ برداری مناسب  از منابع ارزشمند الهی است.

وی افزود:درراستای مسولیت اجتماعی یکی از برنامه ها این مجموعه در آینده اولویتهای پژوهشی زیست محیطی می باشد.

مهندس عبدالله یاوری درادامه حفظ محیط زیست  به جهت تأمین سلامت جامعه  رایکی از وظایفی عنوان کرد وگفت : در دین مبین اسلام به آن توجه خاص شده است و حدیث شریف “النظافه من الایمان” یکی از نمونه های بارز توصیه های دین اسلام می باشد .

عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل پترو شیمی کیان  ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست، از تلاش تمامی همکاران در عرصه محیط زیست این صنعت  سپاسگزاری کرد واذعان داشت . امید است با توکل و استعانت از خدای متعال و با بهره گیری از توان بالقوه موجود در سطح این مجموعه ، شاهد تحقق اهداف توسعه پایدار و حفظ محیط زیست باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.