کد خبر : 176
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
-

توسعه جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح بین المللی

محمودرضا برازش، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: این جشنواره یک برنامه کامل و جامع ویژه تمامی اقشار در گروه های مختلف سنی است. امیدوارم با همت مسئولان نهاد این جشنواره روند رو به رشد خود را حفظ کند و گستره آن به خارج از مرزها نیز توسعه یابد.به

محمودرضا برازش، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: این جشنواره یک برنامه کامل و جامع ویژه تمامی اقشار در گروه های مختلف سنی است. امیدوارم با همت مسئولان نهاد این جشنواره روند رو به رشد خود را حفظ کند و گستره آن به خارج از مرزها نیز توسعه یابد.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردابه نقل ازاطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اختتامیه نهمین

جشنواره کتابخوانی رضوی، پنجشنبه ۲۴ مرداد ماه با حضور دکتر محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو هیات امنای کتابخانه های عمومی کشور، محمودرضا برازش، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمدحسین روشنک رئیس اتحادیه صادر کنندگان خراسان رضوی و رییس انجمن خیرین کتابخانه ساز مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مروج الشریعه امام جمعه گلبهار، مولوی غلام نبی توکلی امام جمعه اهل سنت تایباد، ایمان شمسایی مدیرمسئول روزنامه قدس، حسین سعیدی مدیرعامل به نشر، محمد رضا بصیری پور مدیر عامل انجمن خیرین کتابخانه ساز خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار سید جواد کمالی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا (ع)، خانواده شهیدان مدافع حرم خراسان رضوی، علیرضا مختارپور دبیرکل، معاونان و مدیران‌کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از فعالان و مسئولان فرهنگی کشور در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت مشهد برگزار شد.

محمودرضا برازش، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در این مراسم با اشاره به اهمیت محتوا در تولیدات فرهنگی و هنری، اظهار داشت: وقتی فیلم خوبی می بینیم، متوجه می‌شویم فیلمنامه آن خوب بوده؛ وقتی تئاتر خوبی می بینیم، متوجه می‌شویم که متن و محتوای آن خوب بوده و این موضوع نشان دهنده اهمیت محتوا در تولیدات فرهنگی و هنری ما است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) افزود: اقدام نهاد در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی که مخاطب آن به بیش از ۱ میلیون رسیده و تلاش برای ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه، بسیار ارزشمند است و ان شاءالله ثمرات آن پرورش بزرگانی شود که تولید محتوای آینده را برعهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از موثرترین برنامه هایی است که از سوی نهاد هر ساله برگزار می شود و امسال مورد تقدیر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت. این جشنواره یک برنامه کامل و جامع ویژه تمامی اقشار در گروه های مختلف سنی است. امیدوارم با همت مسئولان نهاد این جشنواره روند رو به رشد خود را حفظ کند و گستره آن به خارج از مرزها نیز توسعه یابد. ما نیز تلاش می‌کنیم بخش‌هایی که متولی تولید محتوای فرهنگی هستند، تقویت شوند تا محتواهای غنی‌تری در اختیار علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.