کد خبر : 471
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
-

بازدید از کشتارگاه دام شهرستان مهدیشهر با حضور مدیر کل دامپزشکی استان سمنان

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مهدیشهر از بازدید مدیر کل دامپزشکی استان سمنان و هیئت همراه از کشتارگاه دام شهرستان مهدیشهر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان , دکتر ایمان تجلی به همراه دکتر حسینی و هیئت همراه از کشتارگاه دام شهرستان مهدیشهر بازدید

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مهدیشهر از بازدید مدیر کل دامپزشکی استان سمنان و هیئت همراه از کشتارگاه دام شهرستان مهدیشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان , دکتر ایمان تجلی به همراه دکتر حسینی و هیئت همراه از کشتارگاه دام شهرستان مهدیشهر بازدید کردند و دراین بازدید رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مهدیشهر گفت: ضمن بررسی شرایط بهداشتی کشتارگاه و دیدار با کارکنان و مسئولین مجموعه در راستای رسیدگی به مشکلات پیرامون بحث و تبادل نظر گردید.

تجلی در پایان خاطر نشان کرد؛ فرآورده های خام دامی از جمله گوشت قرمز مورد نیاز خانوار از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه شده و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضاء و لیبل و مهر کشتارگاه بر روی محصول توجه نمایند و مراتب تخلفات بهداشتی را به اداره دامپزشکی شهرستان و یا به سامانه اطلاع رسانی 1512 اداره کل دامپزشکی استان سمنان گزارش نمایند.
خبرنگار-محمد پورتقی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.