کد خبر : 4977
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
-

توزیع اقلام بهداشتی بین خانوار‌های سمنانی

به همت مردم و خیرین، روزانه ۳۶ هزار ماسک و ۱۳ هزار مایع ضدعفونی بین خانوار‌های شهرستان سمنان برای مهار بیماری کرونا توزیع می‌گردد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،خراسانیان رئیس قرارگاه مردمی یحیی ابن موسی الکاظم (ع) شهرستان سمنان در گفتگو با خبرنگاران افزود:قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کمک به کادر درمان تنها با رعایت

به همت مردم و خیرین، روزانه ۳۶ هزار ماسک و ۱۳ هزار مایع ضدعفونی بین خانوار‌های شهرستان سمنان برای مهار بیماری کرونا توزیع می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،خراسانیان رئیس قرارگاه مردمی یحیی ابن موسی الکاظم (ع) شهرستان سمنان در گفتگو با خبرنگاران افزود:قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کمک به کادر درمان تنها با رعایت بهداشت و پیشگیری توسط خانواده‌ها و مردم امکان پذیر است و به همین منظور به همت مردم و خیرین، اقلام بهداشتی بین خانوار‌های شهرستان سمنان برای مهار بیماری کرونا توزیع می‌گردد.

وی افزود: از دوم اسفند ماه نیرو‌های مردمی اقدام به تهیه ماسک و لوازم ضدعفونی کرده اند که تاکنون بالغ بر ۲۵۰ هزار ماسک دوخته شده است و با کمک پایگاه‌های بسیج و نیرو‌های داوطلب مردمی روزانه ۳۶ هزار ماسک و ۱۳ هزار مایع ضدعفونی بین خانوار‌های شهرستان سمنان توزیع می‌شود.

رئیس قرارگاه مردمی یحیی ابن موسی الکاظم (ع) شهرستان سمنان تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بیش از هجده هزار ماسک در سمنان به همت مردم و خیرین جهت مقابله با ویروس کرونا تولید می‌شود.

خراسانیان بیان کرد: قرارگاه مردمی جهت سازماندهی به سیستم توزیع اقلام بهداشتی وضدعفونی بین ۸۵ هزار خانوار شهرستان سمنان با ۵۰۰ نیرو فعالیت می‌کند که این تعداد باید به هشتصد نفر افزایش یابد.

وی در خصوص نحوه توزیع پک‌های بهداشتی گفت: ۴۶ پایگاه بسیج درشهرستان سمنان فعال هستند که روزانه اقلام بهداشتی را قالب پک‌هایی متشکل از ۱۰ عدد دستکش، پنج عدد ماسک و یک مایع ضدعفونی کننده به صورت دوره‌ های ده روزه به مبلغ ۱۰۰ هزار ریال (ده هزار تومان) در محله‌های تعیین شده توزیع می‌کنند.

رئیس قرارگاه مردمی یحیی ابن موسی الکاظم (ع) شهرستان سمنان مدیریت نقاهتگاه شهرستان سمنان را از دیگر وظایف قرارگاه مردمی یحیی ابن موسی الکاظم برشمرد و افزود: با کمک خیرین و نیرو‌های مردمی نقاهتگاه سمنان جهت حضور بیماران ترخیص شده با ظرفیت ۶۰ نفر دایر است و در حال حاضر ۱۱ بیمار تحت نظارت هستند و روزانه ۵۰۰ پک میان وعده شامل آبمیوه‌های طبیعی بین بیماران در نقاهتگاه و بیمارستان توزیع می‌شود.

خراسانیان ادامه داد: ۳۵۵ طلبه خانم و آقا در سطح استان به صورت داوطلب در حال رسیدگی به بیماران و ساماهندهی فوت شدگان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.