کد خبر : 7806
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
-

تکریم ارباب‌رجوع باید در دستور کار مدیران قرار گیرد

فرماندار شهرستان مهدی شهر گفت :تکریم ارباب‌رجوع جدی و مشورت با فرمانداری در امور می‌بایست در دستور کار مدیران قرار گیرد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،عبدالرضا میقانی با بیان اینکه سال گذشته ۹۶ نفر و طی چهارماهه نخست سال جاری ۱۳۰ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز در این شهرستان رد مرز شدند، اذعان داشت:

فرماندار شهرستان مهدی شهر گفت :تکریم ارباب‌رجوع جدی و مشورت با فرمانداری در امور می‌بایست در دستور کار مدیران قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،عبدالرضا میقانی با بیان اینکه سال گذشته ۹۶ نفر و طی چهارماهه نخست سال جاری ۱۳۰ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز در این شهرستان رد مرز شدند، اذعان داشت: با همین رویه تا پایان سال جاری دوسوم اتباع خارجی غیرمجاز را رد مرز خواهیم کرد که این جزو دغدغه مردم مهدی‌شهر محسوب می‌شود.

وی افزود : نسبت کشف به سرقت در ماه‌های گذشته ۹۸ درصد شده که نشان از تلاش های بی دریغ دستگاه های امنیتی و انتظامی در شهرستان است و از این بابت از زحمات آنان تقدیر و تشکر میکنم که شهرستان را منطقه ای امن جهت سرمایه گذاری و توسعه قرار دادند.

مقام عالی دولت در شهرستان مهدیشهر خاطرنشان کرد: طی هشت‌ماهه گذشته متوسط هرماه یک سازمان مردم‌نهاد در این شهرستان تشکیل‌شده است، ابراز داشت: اگر این سازمان‌های مردم‌نهاد نبودند دست ما در مبارزه با کرونا بسته بود و با توجه به اینکه امکان برآورد همه نیازهای مردم توسط دولت وجود ندارد لذا وجود این سمن‌ها می‌تواند بسیار مؤثر باشد لذا انتظار می‌رود نگاه مدیران به آن‌ها سازنده و مثبت باشد.

خبر نگار -سامعی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.