کد خبر : 8828
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
-

پروژه بهسازی جداره خیابان امام و بازار شیخ علاء الدوله سمنان اجرا می‌شود

شهردار سمنان از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و شهرداری سمنان برای اجرای پروژه بهسازی جداره خیابان حضرت امام خمینی(ره) و بازار شیخ علاءالدوله سمنان خبر داد. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید محمد ناظم رضوی گفت: تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های دو

شهردار سمنان از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و شهرداری سمنان برای اجرای پروژه بهسازی جداره خیابان حضرت امام خمینی(ره) و بازار شیخ علاءالدوله سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، سید محمد ناظم رضوی گفت: تفاهم‌نامه همکاری مشترک با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های دو دستگاه اجرایی در زمینه مرمت، بهسازی و ساماندهی پروژه ها امضا شد.


وی افزود: شهرداری سمنان بر اساس این تفاهم نامه متعهد شده است، زمینه مشارکت دستگاه‍‌های اجرایی و کسبه خیابان حضرت امام خمینی(ره) برای ساماندهی و مشارکت در عملیات اجرای بهسازی جداره‌های خیابان را فراهم کند.


شهردار سمنان اظهار داشت: تامین نیروی انسانی متخصص برای انجام عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه، تامین ابزار آلات اجرای فعالیت عمرانی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای ایمن‌سازی کارگاه و حفاظت از کالبد اثر و ایجاد نشدن تزلزل در بنیان آثار تاریخی واجد ارزش در گذر تاریخی امام سمنان از دیگر تعهدات شهرداری سمنان برای اجرای این تفاهم‌نامه است.


وی خاطر نشان کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان نیز بر اساس این تفاهم‌نامه متعهد شده است مصالح مورد نیاز از جمله آجر و چوب را برای اجرای بهسازی جداره خیابان امام خمینی سمنان تامین کند.


ناظم رضوی افزود: ارائه طرح و نقشه‌های اجرایی مصوب، برگزاری و بررسی موارد فنی و اجرایی در شورای فنی میراث‌فرهنگی استان و ارائه راهکار و مشاوره در مسیر اجرای پروژه و مشارکت در انجام اقدامات قانونی در زمینه جمع آوری تابلوها و زوائد بصری ناهمگون از طریق یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان، از دیگر تعهدات این اداره کل برای اجرای این تفاهم نامه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.