کد خبر : 9733
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
-

بحران آفرینی؛ خط خبری مشترک بلندگوهای خارج نشین!

بهروز بهشتی فعال سیاسی رسانه ای در یادداشتی به موضوع بحران آفرینی و القائات نادرست توسط رسانه و بلندگوهای مخالف ایران اسلامی در آنسوی مرزها پرداخت. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، متن یادداشت به این شرح است: ​ در هفته های گذشته و به خصوص در روزهای اخیر رسانه و بلندگو های معاند،

بهروز بهشتی فعال سیاسی رسانه ای در یادداشتی به موضوع بحران آفرینی و القائات نادرست توسط رسانه و بلندگوهای مخالف ایران اسلامی در آنسوی مرزها پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، متن یادداشت به این شرح است:

در هفته های گذشته و به خصوص در روزهای اخیر رسانه و بلندگو های معاند، محتواهای فراوانی با هدف ایجاد بحران و آشوب در کشور تولید و منتشر کرده اند.


با توجه به وضعیت بد اقتصادی حاکم بر کشور در این روزها، بلندگوهای مخالف نظام اسلامی در آنسوی مرزها بیش از پیش با هدف تحریک و تشویش اذهان عمومی وارد گود مبارزه شده اند و با سیاه نمایی در خصوص اغلب مشکلات کنونی کشور همراه با القای یاس و ناامیدی  و ارتباط دادن آن به کلیت نظام و در راس آن به رهبری معظم انقلاب، بر طبل دروغین نزدیک شدن ایران اسلامی به فروپاشی می کوبند.

آموزش برپایی اغتشاش و جنگ خیابانی و تحریک و ترغیب جوانان با عباراتی مانند در پیش بودن قیام سراسری و … ، تحریک جوانان برای شعار نویسی علیه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، آموزش ساخت سلاح های دست ساز، تحریک احساسات مردم با انتشار صدای ضبط شده کذب و دروغین از زندانیان سیاسی، آموزش ایجاد ترافیک و موانع تصنعی برای مقابله با نیروهای حافظ امنیت و ضد شورش و تشویق کسبه و بازاریان و اصناف برای تعطیلی واحدهای کسب و کار و تولید خود، قرار دادن پوشش های مختلف برای جلوگیری از شناسایی در هنگام برپایی آشوب و تنظیم و انتشار فراخوان برای تجمع صنوفی که به دلیل نوسانات اقتصادی اخیر متضرر شده اند یا افرادی که در فعل و انفعالات بورس، بخشی از سرمایه خود را از دست داده اند، بخش عمده ای از تحرکات رسانه ای معاندین در روزهای اخیر بوده است. 

همچنین مطرح کردن موضوع حجاب اجباری و اختیاری و ایجاد دو قطبی سازی در جامعه بر سر این موضوع هم به صورت جدی در دستور کار خائنین به ملت بوده است.

همه ی این موارد تنها بخشی از القائات نادرست ضد انقلاب و تلاش آنها برای برهم زدن امنیت روحی و روانی جامعه بوده تا به زعم خود بتوانند نظام اسلامی را تخریب و ذهنیت افکار عمومی را به سمت یآس و ناامیدی برده و فضای کشور و جامعه را به سمت آشوب و ناامنی ببرند.

اما پر واضح است که امروز باید بیش از هر زمان دیگری در طول تاریخ انقلاب اسلامی؛  مسئولین و مدیران وفادار به نظام و انقلاب و دلسوز مردم و کشور در همه سطوح و ارکان و نهادها، علما و بزرگان و موثرین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی کشور با همراهی مردم، به خصوص فعالین دلسوز و مبارز فضای مجازی و رسانه های داخلی به مقابله با این دسیسه های شوم بپردازند تا انشالله میهن اسلامی با هدایت رهبر فرزانه انقلاب از پیچ تاریخی کنونی عبور و به روزهای روشن پیش روی خود برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.