کد خبر : 22279
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
-

۴۲ طرح علوم پزشکی سمنان به همت دولت سیزدهم به بهره برداری شد

۴۲ طرح علوم پزشکی سمنان به همت دولت سیزدهم به بهره برداری شد
ندای مردم - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: ۴۲ طرح مختلف این دانشگاه طی دولت سیزدهم در ۶ شهرستان استان به بهره‌برداری رسید.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ، کامران قدس روز سه شنبه در نشیت هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن جلسات ستاد مرکزی دانشگاه افزود:در دولت سیزدهم در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۴۲ طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی افتتاح شد.

وی یادآور شد: به زودی ۱۱ طرح جدید نیز افتتاح خواهد شد که ابرپروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان استان سمنان مزین به نام رییس جمهور شهید دکتر رئیسی نیز در بین این طرح‌ها است.

وی به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تاکید کرد: مدافعان سلامت همچون گذشته دوشادوش ملت همیشه در صحنه کشور، برای برگزاری و حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آماده هستند و با مشارکت همیشگی خود، برگ زرین دیگری به افتخارات حوزه سلامت بیفزایند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، ادامه داد: شهادت شهید خدمت برای مردم ایران بسیار سخت و دردناک بود، اما مردم ایران یک بازشناسی جدید از رییس جمهور و خادمان شهید داشتند و مسئولان نیز باید با الگوگرفتن از سیدالشهدای خدمت، در مسیر خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

وی گفت: دولت سیزدهم خدمات شایانی در حوزه سلامت به ملت ایران ارائه داد و در این دولت طرح های مختلف زیرساختی بهداشتی و درمانی و تجهیزات در کشور و مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تجهیزات نیز در مراکز بهداشتی و درمانی استان امکانات و تجهیزات پیشرفته‌ای خریداری و جهت ارائه خدمت به مردم به‌کارگرفته شد.

بهره‌برداری از ۴۲ طرح علوم پزشکی سمنان به همت دولت سیزدهم

در این جلسه گزارش عملکرد واحدهای مختلف دانشگاه ارزیابی شد و دستور کارهای جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.