کد خبر : 22547
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
-

از سوی وزیری تأکید شد:؛

طاهره جعفرزاده؛

انتصاب مدیران مدارس شاهد بر مبنای ضوابط و توانمندی مدیریتی

انتصاب مدیران مدارس شاهد بر مبنای ضوابط و توانمندی مدیریتی
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در جلسه ستاد اجرایی شاهد بر انتصاب مدیران مدارس شاهد بر مبنای ضوابط اجرایی و توانمندی مدیریتی تأکید کرد.؛

به گزارش ندای مردم، جلسه ستاد اجرایی شاهد استان با حضور سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از اعضای شورای معاونان و حضور برخط مدیران ادارات شهرستان‌ و مناطق و مدیران مدارس شاهد چهار شهرستان شاهرود، دامغان، سمنان و گرمسار در محل سالن جلسات اداره‌کل آموزش و پرورش، برگزار و پیرامون موضوع دستورالعمل اجرایی ثبت نام مدارس شاهد گفت‌وگو شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار داشت: با توجه به برگزاری جلسات ستاد جذب مدارس شاهد و ارزیابی عملکرد مدیران این مدارس، در سال تحصیلی آتی در برخی مدارس جابجایی مدیریتی روی خواهد داد.

وزیری در ادامه با تأکید بر این‌که انتصاب مدیران مدارس شاهد بر مبنای ضوابط و توانمندی مدیریتی انجام خواهد شد، افزود: ضروری است مدیران شهرستان‌ها در اسرع وقت نسبت به معرفی نیروی‌های جایگزین با توجه به شیوه‌نامه انتصاب مدیران مدارس شاهد اقدام کنند.

فاطمه اخلاقی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این جلسه ضمن تشریح دستورالعمل ثبت‌نام مدارس شاهد در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به بیان تفاوت‌های دستورالعمل جدید با سال گذشته پرداخت.

گفتنی است، بخشی از جلسه به پرسش و پاسخ و بیان دیدگاه‌های اعضای شورا و مدیران مدارس شاهد اختصاص داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.