کد خبر : 22550
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
-

طاهره جعفرزاده؛

نظارت بر عملکرد کودکستان‌های استان؛ مهم‌ترین برنامه‌ معاونت آموزش ابتدایی سمنان

نظارت بر عملکرد کودکستان‌های استان؛ مهم‌ترین برنامه‌ معاونت آموزش ابتدایی سمنان
معاون آموزش ابتدایی سمنان در نوزدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک استان مهم‌ترین برنامه‌های این معاونت را نظارت بر عملکرد کودکستان‌های استان برشمرد.؛

به گزارش ندای مردم، نوزدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک استان با حضور سیدجمال وزیری مدیرکل آموزش و پرورش سمنان، پیش از ظهر دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ در محل سالن جلسات این اداره‌کل، برگزار و پیرامون نقش نظارتی معاونت آموزش ابتدایی بر عملکرد کودکستان‌های استان گفت‌وگو شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در ابتدای سخنانش با تأکید بر اهمیت تعلیم و تربیت کودکان، نظارت و ارزیابی عملکرد کودکستان‌های استان به‌منظور برقراری فضای تربیتی سالم و غنی را از وظایف مهم این اداره‌کل دانست.

وزیری در ادامه افزود: سیستم نظارت و ارزیابی در هر دستگاهی نقش مهمی در بهبود عملکرد سازمان و توسعه منابع انسانی آن دارد و مدیران را در اتخاذ تصمیمات بهتر و رسیدن به مؤفقیت یاری می‌رساند.

آرزو مرادی‌نسب معاون آموزش ابتدایی استان ضمن معرفی سامانه شکوا با هدف درج شکایات از مراکز کودکستان‌ به تشریح پرونده تخلفات چند مرکز پرداخت و طی‌شدن مراحل قانونی برای تعیین و اعمال مجازات این مراکز را خواستار شد.

مرادی‌نسب ضمن تأکید بر لزوم مطالعه‌ دقیق آیین‌نامه‌ها و ضوابط سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک افزود: اِشراف کامل بر ماده‌ و تبصره‌های شیوه‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌ها موجب خارج‌شدن از سردرگمی و عملکرد بهتر و هم‌سو‌تر با سازمان خواهد شد.

گفتنی است، در بخشی از این جلسه، اعضای شورا ضمن تبادل نظر پیرامون موضوعات مرتبط با کودکستان‌ها، نظرها و پیشنهادهای خود را بیان کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.