کد خبر : 9483
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
-

برخورد قانونی با متعرضان به اراضی های ملی استان سمنان

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان گفت:برخوردهای قانونی با متعرضان به عرصه های ملی و بازگشت اقتدار حفاظتی به عرصه های منابع طبیعی در سطح استان اجرایی شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،جعفر مرادی افزود :با توجه به اهمیت حفظ عرصه های ملی، اجرای طرح کاداستر اراضی ملی ، دولتی و بازگشت اقتدار حفاظتی

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان گفت:برخوردهای قانونی با متعرضان به عرصه های ملی و بازگشت اقتدار حفاظتی به عرصه های منابع طبیعی در سطح استان اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،جعفر مرادی افزود :با توجه به اهمیت حفظ عرصه های ملی، اجرای طرح کاداستر اراضی ملی ، دولتی و بازگشت اقتدار حفاظتی به عرصه های منابع طبیعی از اولویت های مهم این اداره کل در سال جاری است.

وی افزود: عزم و اراده بر این است تا در کنار حفاظت فیزیکی، برخوردهای قانونی با متعرضان به عرصه های ملی و بازگشت اقتدار حفاظتی به عرصه های منابع طبیعی در سطح استان اجرایی شود.

مرادی حقیقی وی اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی را اقدامی زیربنایی و تأثیرگذار در رفع بسیاری از مشکلات ثبتی و حقوقی دانست و اظهار داشت: با اجرای این طرح علاوه بر حفظ حقوق مردم، از تضییع حقوق دولت، تعرض و سوء استفاده از اراضی ملی به شدت جلوگیری می شود. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.