کد خبر : 5850
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
-

توزیع ۲۰۰ میلیون تومان بسته حمایتی بین آسیب دیدگان کرونا

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان در خصوص تهیه و توزیع هزار و صد سبد بسته حمایتی ارزاق از منابع بنیاد مستضعفان بین افراد نیازمند که دچار مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا شدند، خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، با اشاره به اینکه کرونا

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان در خصوص تهیه و توزیع هزار و صد سبد بسته حمایتی ارزاق از منابع بنیاد مستضعفان بین افراد نیازمند که دچار مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا شدند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، با اشاره به اینکه کرونا در ماه‌های اخیر علاوه بر اینکه سلامت هموطنان را به خطر انداخته،تصریح کرد: بواسطه تشدید رکود اقتصادی سبب بروز آمدن تبعات منفی در امور معیشتی خانواده ای نیازمند و مشاغل و کسب و کارهای خرد شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر حمایت های کمیته امداد استان سمنان که تا کنون همین راستا بیش از ۲۵ هزار سبد کالا و بهداشتی بین ۱۷ هزار خانوار از مددجویان استان سمنان توزیع شده است تصریح کرد: اعتبار تخصصی از بنیاد مستضعفان  در جامعه هدف بین نیازمندن واجد شرایط غیر تحت حمایت ویژه ساکنان حاشیه شهرها و  اولویت با مشاغل خردی است که دچار مشکل اقتصادی شدند توزیع می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: بهره مندی نیازمندان مشمول خدمات تک و چند خدمتی و مشمولین طرح اشتغال کمیته امداد که بناء به تشخیص مددکاران دچار رکود اقتصادی ناشی از شیوع بیماری شده اند از این بسته های حمایتی بهره مند می شوند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.