کد خبر : 7128
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
-

گرمسار میزبان نمایشگاه مد و لباس می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گرمسارگفت: شهرستان گرمسار میزبان نخستین نمایشگاه مد و لباس استان سمنان می‌شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،نعمت‌الله قنبری نیک‌دل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری نخستین نمایشگاه مد و لباس استان سمنان در اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار با بیان اینکه گرمسار میزبان برگزاری این نمایشگاه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گرمسارگفت: شهرستان گرمسار میزبان نخستین نمایشگاه مد و لباس استان سمنان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،نعمت‌الله قنبری نیک‌دل رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری نخستین نمایشگاه مد و لباس استان سمنان در اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار با بیان اینکه گرمسار میزبان برگزاری این نمایشگاه خواهد بود، گفت: با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری این نمایشگاه در نیمه ابتدایی سال وجود ندارد و در حال حاضر برای برگزاری آن در نیمه دوم سال جاری برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه طراحی و کارگاه‌های آموزشی مختلف از برنامه‌های مهم این جشنواره خواهد بود، تصریح کرد: بهره‌گیری از حضور طراحان و تولیدکنندگان به نام کشور در این نمایشگاه در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار با تأکید بر اینکه ارائه طرح‌ها و مدل‌های پوشاک ایرانی و اسلامی، عرضه و فروش تولیدات داخلی، ارتقا سطح آشنایی و شناخت عمومی مردم نسبت به پوشش اصیل ایرانی از اهداف مهمی است که در برگزاری این نمایشگاه دنبال می‌شود، تصریح کرد: معرفی ظرفیت‌های شهرستان، تقویت سطح آگاهی مردم با استفاده از قابلیت طراحان و تولیدکنندگان، فراهم آوردن زمینه رقابت سالم بین طراحان و تولیدکنندگان مد و لباس و غیره ازجمله اهداف برپایی این جشنواره است.

 قنبری نیک‌دل با اشاره به ترویج فرهنگ غربی در پوشش اصیل ایرانی با عنوان مد ابراز کرد: اگر جامعه نتواند به آحاد مردم و به‌ویژه جوانان و نوجوانان خود مسیر‌ها و شیوه‌های درست تخلیه هیجان‌ها را ارائه کند طبیعی است که آنان سردرگم و بی‌هدف رها می‌شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار پوشاک را یکی از ابزار‌های نشان‌دهنده فرهنگ یک جامعه دانست و افزود: پوشاک می‌تواند همانند یک پرچم تبدیل به هویت ملی و شخصیت یک کشور شود.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.