کد خبر : 6405
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
-

برداشت بیش از سه هزار تن کلزا از مزارع استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از سه هزار تن محصول کلزا از مزارع این استان برداشت شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، میرعمادبا اشاره به برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای افزایش سطح زیر کشت دانه‌های روغنی گفت: در حال حاضر هزار ۹۸۰ هکتار از اراضی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از سه هزار تن محصول کلزا از مزارع این استان برداشت شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، میرعمادبا اشاره به برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای افزایش سطح زیر کشت دانه‌های روغنی گفت: در حال حاضر هزار ۹۸۰ هکتار از اراضی این استان زیر کشت کلزا است.

وی با اشاره به افزایش سطح زیر کشت کلزا در استان سمنان افزود: در چهار سال گذشته کل اراضی زیر کشت کلزا در استان سمنان ۲ هکتار بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان درباره میزان برداشت محصول کلزا از اراضی استان سمنان نیز ابراز داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از سه هزار تن محصول کلزا از مزارع این استان برداشت شود.

میرعماد با بیان اینکه این استان از نظر منابع آبی با محدودیت مواجه است افزود: از این کشت محصولات کم آب بر به صرفه است.

وی بیان کرد: کلزا یک محصول کم آب‌بر بوده و از این نظر می‌تواند به عنوان یک محصول مناسب با اقلیم استان سمنان کشت شود و ارزش‌افزوده خوبی نیز به همراه داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.