کد خبر : 7757
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
-

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مهمترین راه مقابله با کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مهمترین راه مقابله با این بیماری است. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور رئیس جمهور و

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مهمترین راه مقابله با این بیماری است.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور رئیس جمهور و اعضای ستاد‌های استانی برگزار شد گفت: با توجه به افزایش آمار ابتلا و بستری در استان همچنان نیازمند رعایت موارد بهداشتی هستیم.

وی افزود: سامانه‌های چهل – سی و سلامت و نیز شماره ۱۹۰ برای پاسخگویی به شهروندان فعال است و چنانچه کسی علائمی از کرونا مانند تب و لرز، بدن درد، سرفه، تنگی نفس و یا علائم گوارشی داشت میتواند با این شماره‌ها تماس و از راهنمایی‌های کارشناسان بهداشتی استفاده کند.

در این جلسه ضمن تاکید بر تشدید نظارت‌ها مقرر شد چنانچه اصناف و صاحبان اماکن پر رفت و آمد مانند رستورانها، فروشگاه‌ها و دیگر مراکز که محل تجمع افراد است موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.