کد خبر : 9794
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
-

برگزاری طرح “پائیزه کتاب ۹۹” همزمان با هفته کتاب

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری طرح “پائیزه کتاب ۹۹” همزمان با هفته کتاب خبر داد و گفت: ۱۱ کتابفروشی استان سمنان در این طرح ثبت نام و مشارکت دارند. ​ به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، ابوالفضل صادقی نژاد روز چهارشنبه گفت: طرح پائیزه کتاب ۹۹

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری طرح “پائیزه کتاب ۹۹” همزمان با هفته کتاب خبر داد و گفت: ۱۱ کتابفروشی استان سمنان در این طرح ثبت نام و مشارکت دارند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، ابوالفضل صادقی نژاد روز چهارشنبه گفت: طرح پائیزه کتاب ۹۹ از ۲۴ آبان آغاز و تا سی ام آبان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در شهرهای مختلف استان سمنان ۱۱ کتابفروشی برای مشارکت در این طرح ثبت نام کرده اند اظهار داشت: در پانزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها، سقف مجاز برای هر خریدار ۲۵ درصد افزایش یافته است.

صادقی نژاد افزود: با این افزایش در این دوره هر خریدار می تواند تا سقف ۲۰۰ هزار تومان کتاب خریداری نماید.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: همه‌گیری ویروس کووید – ۱۹، باعث آسیب به کتابفروشان و ناشران شده است و امیدواریم اجرای طرح های فصلی به رونق کتابفروشی‌ها و ترغیب مردم به تهیه کتاب‌های با صرف هزینه کمتر کمک کند.

در طرح تابستانه کتاب ۹۹ در استان سمنان نیز ۱۱ کتابفروشی مشارکت داشتند و در آن بیش از یک میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال کتاب به دوستداران کتاب و مطالعه عرضه شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.