کد خبر : 9239
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
-

یک شیرگاهی مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران شد

سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران از انتخاب عشرت کراری به سمت مدیر عاملی خانه مطبوعات خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،علی یوسفی از برگزاری جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران به‌منظور بررسی استعفای سینا قربانی که در سمت مدیر عاملی این خانه مشغول فعالیت بود، خبر داد و گفت

سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران از انتخاب عشرت کراری به سمت مدیر عاملی خانه مطبوعات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،علی یوسفی از برگزاری جلسه هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران به‌منظور بررسی استعفای سینا قربانی که در سمت مدیر عاملی این خانه مشغول فعالیت بود، خبر داد و گفت عشرت کراری جایگزین وی در این سمت شده است.

وی افزود: با توجه به ارسال نامه استعفای وی به رئیس هیئت مدیره در تاریخ پنجم مهرماه، جلسه فوق العاده برای بررسی استعفا و تعیین تکلیف مدیریت خانه عصر امروز با حضور اعضای هیئت مدیره و بازرسین برگزار شد.
سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره پس از بررسی دلایل استعفا با درخواست وی موافقت و ضمن تقدیر از تلاش‌های سینا قربانی در مدت زمان مسئولیت، در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید از بین چند گزینه پیشنهادی به بحت و تبادل نظر پرداختند.

یوسفی با تقدیر از اعلام آمادگی بسیاری از چهره های مطرح رسانه‌ای استان برای قبول مسئولیت، خانم عشرت کراری از بانوان فعال و پرتلاش رسانه‌ای مازندران را به سمت مدیر عاملی خانه مطبوعات و رسانه‌های مازندران منصوب کرد.

گفتنی است ،خانم عشرت کراری شاعر ونویسنده اصالتا اهل شیرگاه که در حال حاضر صاحب امتیاز و مدیرمسئول نشریه اقتصادی تفکر را بعهده دارد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.