کد خبر : 8756
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
-

تدوین بانک اطلاعاتی زنان ایثارگر و نخبه انقلابی استان سمنان

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان از تدوین بانک اطلاعاتی بانوان ایثارگر و نخبه و انقلابی استان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در حال تدوین خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مهسا شاه حسینی گفت: دستگاه‌های اجرایی در تدوین این بانک اطلاعاتی و در اجرای این طرح به اداره کل دفتر امور زنان

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان از تدوین بانک اطلاعاتی بانوان ایثارگر و نخبه و انقلابی استان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در حال تدوین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،مهسا شاه حسینی گفت: دستگاه‌های اجرایی در تدوین این بانک اطلاعاتی و در اجرای این طرح به اداره کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کمک کنند.

وی افزود: ارزش‌های دفاع مقدس باید نسل به نسل برای نوجوانان و جوانان این مرز و بوم تبیین شود و هدف از برگزاری آیین‌های تجلیل، شناساندن جایگاه ایثارگران به ویژه بانوان ایثارگر در بین افراد کم سن و سال جامعه است.

شاه حسینی یادآور شد: اثرگذاری تجلیل در جامعه برجسته است و شخصیت‌های فرزانه و ایثارگر استان سمنان همواره نیازمند یادآوری و تکریم هستند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان ادامه داد: به هیچ عنوان نباید از جایگاه ایثارگران و خانواده معظم شهدا غافل بود و باید ارزش‌های این نظام مقدس برای همگان تبیین شود.

رییس بسیج جامعه زنان استان سمنان نیز در این نشست تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی دفاع مقدس باید حالت مقایسه‌ای داشته باشد و باید بدانیم که برای انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس چه کرده ایم.

عفت دیابی افزود: نقش بانوان برای رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای است و باید از جایگاه بانوان انقلابی در مقابله با تضاد‌های فرهنگی همواره بهره برد.

وی با اشاره به اینکه تجلیل از بانوان ایثارگر و نخبه و انقلابی در استان سمنان باید با رویه کارشناسی مسئله دنبال شود، اضافه کرد: بانوان ایثارگر شاخص همواره باید معرفی شوند و قدرشناسی از ارزش این شخصیت‌های فرزانه تنها مختص به دفاع مقدس نیست و باید در طول سال به یاد آنان بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.