به گزارش ندای مردم ،داود مداح افزود : نیاز به وجود مدرسه فناوری، با توجه به ظرفیت‌های استان سمنان و اهمیت و اولویت آموزش‌های مهارت محور و فناور محور برای خانواده‌ها، احساس شد و پارک علم و فناوری دانشگاه به‌عنوان قطب فناوری استان اقدام به راه‌اندازی این پروژه مهم کشوری نمود.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ضمن اشاره به لزوم آشنایی و پرورش کودکان و نوجوانان به عنوان مهم ترین منابع انسانی مورد نیاز برای توسعه فناوری، اظهار داشت : مدرسه فناوری در جوار پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برای دختران مقاطع دوره اول و دوم دبستان و همچنین دختران و پسران دوره دوم کودکستان آماده راه‌اندازی است و در فاز بعدی، برای گروه‌های سنی دیگر نیز راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: زیرساخت‌های پیشرفته فناوری، اساتید مجرب و متخصص، برنامه‌های آموزشی مدرن، نوآوری و خلاقیت، ارتباط با صنعت و تأکید بر آموزش مهارت های نرم، برخی از ویژگی‌های خاص این مدرسه فناوری است  که نشان از تفکر و دوراندیشی در اجرای این طرح فرهنگ‌ساز دارد.

رئیس پارک علم و فناوری با اشاره به اینکه، این مدرسه از مهر ۱۴۰۳ آماده و پذیرای دانش‌آموزان است، گفت: مردم شریف سمنان از هم‌اکنون می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات تکمیلی با شماره 33458308-023 تماس بگیرند.