کد خبر : 3936
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۰۳
-

انتشاردهنده شایعات مربوط به کرونا در استان سمنان دستگیر شد برق رسانی در استان سمنان

 رئیس پلیس فتا استان سمنان با اشاره به برخی شایعات منتشرشده در فضای مجازی گفت: فرد انتشاردهنده شایعات مربوط به کرونا در استان دستگیر شد.  سرهنگ حسین صادقی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه جلوگیری از انتشار اکاذیب و شایعات درباره ویروس کرونا یکی از مهم‌ترین رویکردهای پلیس فتا

 رئیس پلیس فتا استان سمنان با اشاره به برخی شایعات منتشرشده در فضای مجازی گفت: فرد انتشاردهنده شایعات مربوط به کرونا در استان دستگیر شد.

 سرهنگ حسین صادقی بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه جلوگیری از انتشار اکاذیب و شایعات درباره ویروس کرونا یکی از مهم‌ترین رویکردهای پلیس فتا در شرایط فعلی است، اظهار داشت: فرد انتشاردهنده شایعات مربوط به کرونا در استان دستگیر شد.

وی بابیان اینکه گروه فضای مجازی پلیس فتا استان سمنان دائماً در حال پایش و رصد فضای مجازی هستند، تصریح کرد: در روزهای اخیر شاهد انتشار شایعاتی درباره ویروس جدید کرونا در فضای مجازی و گروه‌های تلگرامی بودیم که محتوای آن‌ها منجر به تشویش اذهان عمومی می‌شد.

رئیس پلیس فتا استان سمنان با اشاره به اینکه شواهد و بررسی‌های کارشناسان حاکی از آن است که فرد انتشاردهنده این پیام‌ها، منابع خود را از کانال‌های معاند و نامعتبر انتخاب می‌کند، افزود: با انتشار این مطالب امنیت روانی کاربران خدشه‌دار می‌شود بنابراین دستگیری این کاربر خاطی در دستور کار مأموران نیروی انتظامی قرار گرفت.

صادقی با اشاره به اینکه ترس از شیوع کرونا انگیزه متهم برای انتشار این شایعات بود، تأکید کرد: عموم مردم باید اخبار مربوط به کرونا را از مراجع رسمی پیگیری کنند و در صورت دریافت هر خبر غیر معتبر و بدون منبع از بازنشر آن خودداری کنند.

وی گفت: پلیس فتا استان سمنان با متخلفان سایبری و انتشاردهندگان شایعات و اخبار نامعتبر به‌شدت برخورد می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.