کد خبر : 8501
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۷:۵۲
-

پروژه های آبخیزداری در حوزه آبگرم شهرستان سرخه افتتاح شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه گفت:در هفته دولت پروژه‌های آبخیزداری در حوضه آبگرم شهرستان سرخه با اعتباری بیش از بیست و یک میلیارد ریال افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمد راستین افزود: در هفته دولت پروژه‌های آبخیزداری در حوضه آبگرم شهرستان سرخه با اعتباری بیش از بیست و یک میلیارد ریال

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه گفت:در هفته دولت پروژه‌های آبخیزداری در حوضه آبگرم شهرستان سرخه با اعتباری بیش از بیست و یک میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،محمد راستین افزود: در هفته دولت پروژه‌های آبخیزداری در حوضه آبگرم شهرستان سرخه با اعتباری بیش از بیست و یک میلیارد ریال افتتاح شد.

وی بیان داشت : اعتبار این پروژه‌ها بیش از بیست و یک میلیارد ریال بوده و از محل صندوق توسعه ملی تامین شده است.

راستین ضمن تاکید بر اهمیت سازه‌های آبخیزداری و آبخوانداری، اضافه کرد: این سازه آبخیزداری شامل دو زیر پروژه سنگ و ملات به حجم ۵۰۶۰ مترمکعب و گابیون به حجم ۹۲۰ متر مکعب است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه  در پایان اذعان کرد: کنترل سیلاب‌های فصلی و رسوبات آن، تغذیه سفره‌های زیرزمینی، تثبیت بستر آبراهه و کاهش اثرات زیست محیطی را از مهمترین اهداف اجرای این پروژه‌ها است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.