کد خبر : 22258
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
-

دومین جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شد

دومین جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شد
ندای مردم -دومین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور فرماندار ،امام جمعه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.؛

به گزارش ندای مردم دو استان ،دکتر محمدی راد در دومین جلسه شورای افزود: با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه، باید در فرصت کوتاه باقیمانده با فراهم کردن بسترهای لازم، آمادگی لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم امن همراه با رقابت صحیح داشته باشیم.

 فرماندارسوادکوه شمالی با اشاره به طبق ماده ۲۱ قانون انتخابات همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به در اختیار قرار دادن امکانات خود اعم از نیروی انسانی و سایر تجهیزات هستند ،بیان کرد: برای پشتیبانی از انتخابات می‌بایست از از تمامی ظرفیت‌های شهرستان به خوبی استفاده شود.

مقام عالی دولت درشهرستان گفت: سیره امامین انقلاب هم همواره تاکید بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات بوده است.

محمدی رادحمایت از تولید داخلی و کالاهای ایرانی را یک امر ضروری برشمردوخاطرنشان کرد: برای توسعه اقتصادی و حل مشکل اشتغال وموانع  تمام مجموعه هاباید در کنار تولید کنندگان باشند.

یاسین محمدی راد بیان داشت : فرصت‌هایی که در دست مدیران است اگر برای خدمت به مردم و رضای خدا نباشد هیچ ارزشی ندارد باید آنچه شایسته مردم است را برای آنها فراهم کنیم.

وی با اشاره به تکریم ارباب رجوع و تسریع امورات اداری در راستای حل مشکلات مردم و کسب رضایتمندی شهروندان این مهم را اولویت کاری همه ادارات و کارکنان برشمردوافزود :برای افزایش همکاری بین دستگاهی در حل مشکلات شهر از حرکت بصورت تک محوری پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان با توصیه به مدیران گفت :همه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان نظارت مستقیم بر پروژه های قابل اجرا در شهرستان را داشته باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.