کد خبر : 5215
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
-

انجام عملیات لکه گیری محورهای مواصلاتی با آسفالت سرد کیسه ای

‍مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از انجام عملیات لکه گیری محورهای مواصلاتی با آسفالت سرد کیسه ای برای اولین بار در استان سمنان خبر داد . به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، احسان منصورکیایی افزود : آسفالت سرد کیسه ای نوعی آسفالت سرد اصلاح شده‌ی آماده‌ی مصرف است که

‍مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از انجام عملیات لکه گیری محورهای مواصلاتی با آسفالت سرد کیسه ای برای اولین بار در استان سمنان خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ، احسان منصورکیایی افزود : آسفالت سرد کیسه ای نوعی آسفالت سرد اصلاح شده‌ی آماده‌ی مصرف است که در هر نوع شرایط آب و هوایی جهت تعمیر سریع چاله‌ها و ایجاد سطحی یکپارچه و با دوام بالا در انواع روسازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه استفاده از این آسفالت می تواند راه حلی دائمی و به صرفه برای تعمیر انواع خرابی های ناشی از روسازی های آسفالتی با عملکرد فوق العاده باشد، گفت : به دلیل امکان فعال سازی آسفالت سرد با آب و قابلیت محلول در آب بودن ، این آسفالت در زمان بارندگی و یا شرایط اضطراری برای عملیات لکه گیری بسیار مورد استفاده و مناسب می باشد.
منصورکیایی ، قابلیت اجرای آسان در هر شرایط آب و هوایی بدون نیاز به تجهیزات خاص ، سرعت بالای اجرا ، استحکام بسیار زیاد، حمل و نقل آسان ، نگهداری دراز مدت ، صرفه جویی در هزینه ها بدلیل مصرف بهینه آسفالت (بدون دورریز) را از مزایای استفاده از این آسفالت عنوان کرد و افزود : عملیات لکه گیری محورهای مواصلاتی با استفاده از این نوع آسفالت در سطح راههای شهرستانهای استان در حال اجراست .

منصورکیایی در پایان افزود : برنامه ریزی های لازم برای بهسازی و بهبود وضعیت آسفالت راه ها و رفع نقاط حادثه خیز در اولويت كاري اداره کل بوده که با ابلاغ اعتبارات مربوطه روند اجرایی آنها انجام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.