کد خبر : 22535
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲
-

یک دستگاه لیزر غیرمجاز در آرایشگاه زنانه ایوانکی توقیف شد

یک دستگاه لیزر غیرمجاز در آرایشگاه زنانه ایوانکی توقیف شد
ندای مردم -یک دستگاه لیزر موهای زائد که در آرایشگاه زنانه شهر ایوانکی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان توقیف شد.؛

به گزارش ندای مردم ،مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان معاونت درمان دانشگاه بیان کرد: در بازدید کارشناسان نظارت بر امور درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و اداره اماکن یک مورد تخلف مبنی بر دخالت در امور درمان توسط افراد فاقد صلاحیت در آرایشگاه محرز و  به دستور مقام قضایی دستگاه توقیف و پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

دکتر سحر سعدالدین گفت: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و درمانی از قبیل طب سنتی، مراقبت های پوستی و … در مراکز زیبایی و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر پزشک یا متخصصین مربوطه انجام شود.

وی افزود: هم استانی‌های عزیز می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های تحت پوشش دانشگاه گزارش نمایند.

لازم به ذکر است: همچنین مردم شریف شهرستان گرمسار می توانند گزارشات مردمی در مورد تخلفات مرتبط با حوزه سلامت را به شماره تلفن 02334221380 اطلاع داده تا کارشناسان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، سریعا پیگیری های لازم را داشته باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.