کد خبر : 10556
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
-

بهره برداری از۱۰۱ پروژه آب‌رسانی در استان سمنان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر ۱۰۱ پروژه آب‌رسانی در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،محمد طاهری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این میزان پروژه آب‌رسانی و خدمات دفع فاضلاب با صرف ۵۶ میلیارد تومان اعتبار آماده افتتاح شده است. وی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر ۱۰۱ پروژه آب‌رسانی در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،محمد طاهری در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این میزان پروژه آب‌رسانی و خدمات دفع فاضلاب با صرف ۵۶ میلیارد تومان اعتبار آماده افتتاح شده است.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: اصلاح و توزیع ۲۳ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب، احداث ۱۲ باب مخزن ذخیره آب شرب با ظرفیت ۶۶۶۰ مترمکعب، ۶۴۰۰ توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب و توسعه شبکه توزیع آب شرب به میزان ۱۱ کیلومتر برخی از پروژه‌های شاخص این شرکت است که افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان اضافه کرد: همچنین عملیات اجرایی ۱۶ پروژه آب‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در دهه فجر آغاز می‌شود.

طاهری گفت: اصلاح خط انتقال آب شرب به طول ۸۶۰۰ متر، اجرای خط انتقال آب شرب به طول ۳۰۰۰ متر، حفر و تجهیز ۴ حلقه چاه آب شرب، احداث سامانه‌های تله متری مجتمع آب‌رسانی روستایی، برق‌رسانی به مخازن و چاه به طول ۱۶۰۰ متر و اصلاح شبکه توزیع آب شرب به طول ۱۷۰۰ متر برخی از پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آن در دهه فجر آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ۸۲ درصد مشترکین این شرکت را مشترکین بخش خانگی عنوان کرد و گفت: بیشترین آب مصرفی این استان در این بخش است.

طاهری با بیان اینکه ۱۵ درصد مشترکین زیر ۵ مترمکعب آب مصرف می‌کنند گفت: بهای آب برای این مشترکین رایگان است؛ چرا که پایین‌تر از الگوی مصرف قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۴۹ درصد مشترکین خانگی استان سمنان بین پنج تا ۱۵ مترمکعب آب مصرف می‌کنند افزود: این مشترکین در رنج الگوی مصرف قرار دارند و درمجموع می‌توان گفت ۶۳ درصد مشترکین خانگی الگوی مصرف را رعایت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: ۶ درصد از مشترکین بخش خانگی استان سمنان در واقع بد مصرف بوده و مصارف بالای ۲ برابر الگوی مصرف دارند.

طاهری با بیان اینکه خوشبختانه مردم استان سمنان شرایط کم‌آبی این استان را می‌دانند و در الگوی مصرف قرار دارند تصریح کرد: در شرایط کرونا میزان مصرف آب در استان ۱۷ درصد افزایش یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.