کد خبر : 20801
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
-

ستاد تبیین گفتمان انقلاب اسلامی دراداره کل اوقاف سمنان راه اندازی شد

ستاد تبیین گفتمان انقلاب اسلامی دراداره کل اوقاف سمنان راه اندازی شد
ندای مردم -مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با عنایت به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین، ستاد تبین گفتمان انقلاب اسلامی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان راه اندازی شد. ؛

به گزارش ندای مردم دو استان ، حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده اظهار کرد: تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی درحوزه های مختلف، بویژه در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان یکی از مهمترین اهداف این ستاد است.
وی افزود: به علت نزدیکی به رویداد مهم انتخابات، تبین این موضوع در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه با حضور اقشار مختلف بویژه جوانان و به منظور تشویق مردم به حضور حدااکثری در انتخابات ۱۱ اسفند مورد توجه ویژه قرار دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: تبین راهبرد دشمنان در مایوس کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گزارش عملکرد ادارات اوقاف و امور خیریه در حوزه های مختلف جهت امیدآفدینی مردم و تبین فرمایشات، دغدغه ها و تاکیدات مختلف رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای در مناسبتهای مختلف نیز از دیگر اهداف راه اندازی این ستاد است.
وی لبیک به ندا و منویات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای درطول سال و ایجاد وحدت رویه و هماهنگی لازم در بیان مواضع و دیدگاه در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی را دو هدف دیگر این ستاد عنوان و تاکید کرد: همگانی کردن گفتمان انقلاب اسلامی بر اساس مکتب امامین انقلاب با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه و حرم مطهر امام زادگان واجب العظیم و تشریح و توضیح منویات و دغدغه های نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و دستورالعملهای صادره از این سازمان از دیگر اهدافی است که با پیاده سازی این ستاد بناست محقق شود.
حجت الاسلام و المسلمین علیزاده بیان دیدگاه ها و دغدغه های نماینده ولی فقیه در استان سمنان و ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌هایی که در حوزه مساجد و اماکن مذهبی مسولیت و وظیفه مستقیم دارند را از دیگر اولویت های ستاد تبیین گفتمان اسلامی اداره کل برشمرد.
وی گفت: یکی دیگر از برنامه هایی که این ستاد بنا است اجرایی کند، ایجاد هماهنگی در گفتمان انقلابی اماکن مذهبی با استفاده از ظرفیت مبلغین و وعاظ و ائمه جماعات و ساماندهی تبلیغ و مهندسی تبلیغ برای برطرف کردن آسیب‌های موجود در محلات و مناطق مختلف است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه موضوع جهاد تبیین و تبیین دستاوردها اهمیت بسزایی دارد، بنا را بر این قرار داده‌ایم که این ستاد فعلاً در حوزه امید آفرینی با هدف تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات فعالیت نموده و پس از پایان انتخابات این ستاد به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
این ستاد استانی به ریاست مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، جانشینی معاون فرهنگی و اجتماعی و دبیری روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل، کار خود را آغاز کرده و سایر معاونین و روسای ستادی اداره کل نیز عضو این ستاد هستند.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.