کد خبر : 2120
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
-

ارائه 5031نفر ساعت آموزش برای دانش آموزان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: دانش آموزان سمنانی در ماهی که گذشت ۵۰۳۱ نفر ساعت آموزشهای آتش نشانی را در جهت ترویج فرهنگ ایمنی فرا گرفتند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سعید اسمعیل پور در در این باره گفت: با توجه به نیاز تک تک افراد جامعه به آموزشهای

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: دانش آموزان سمنانی در ماهی که گذشت ۵۰۳۱ نفر ساعت آموزشهای آتش نشانی را در جهت ترویج فرهنگ ایمنی فرا گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا ،سعید اسمعیل پور در در این باره گفت: با توجه به نیاز تک تک افراد جامعه به آموزشهای آتش نشانی در جهت مواجه با خطرات و حوادث و به منظور ارتقاء سطح آگاهی این عزیزان ، دوره های آموزشی مختلفی در سازمان آتش نشانی صورت می گیرد.

وی در ادامه گفت: به همین جهت و با توجه به ۷ مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی  و سیاست اصلی سازمان در جهت اشاعه فرهنگ ایمنی بین شهروندان بخصوص در سنین پایه  دوره های برگزار شده با مضمون ایمنی و آتش نشانی برای مدارس ابتدائی و پیش دبستانی های سطح شهر صورت گرفت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه از مهرماه امسال با بکارگیری نیروهای آتش نشان داوطلب در امر آموزش شهروندی ( مدارس و پیش دبستانی ها) گام تازه ای در امر آموزش و پیشگیری سازمان صورت گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.