کد خبر : 4498
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
-

فارس در رتبه سوم کشفیات اقلام بهداشتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در هفته گذشته با همکاری دستگاه‌ های امنیتی انتظامی ۳۳ پرونده احتکار تشکیل شده است و استان فارس در کشفیات اقلام بهداشتی در رتبه سوم قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی مبشری گفت: در

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در هفته گذشته با همکاری دستگاه‌ های امنیتی انتظامی ۳۳ پرونده احتکار تشکیل شده است و استان فارس در کشفیات اقلام بهداشتی در رتبه سوم قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی مبشری گفت: در طول یک هفته گذشته ۳۳ پرونده در بحث کشف اقلام احتکار شده بهداشتی با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به اجرای طرح نظارت بر اقلام بهداشتی، افزود: این پرونده‌ها شامل احتکار و اختفای ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده بوده است و تاکنون پنج متخلف دستگیر شده که ۳ نفر بازداشت و دو نفر دیگر با قرار وثیقه آزاد شدند.

وی با بیان اینکه استان در بحث کشف اقلام بهداشتی احتکار شده در رتبه سوم قرار دارد، تصریح کرد: اقلام کشف شده برای توزیع در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گرفته است و از ابتدای اجرای طرح نظارتی، تاکنون ۳۰ مورد کشف مشترک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سازمان صمت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه انجام شده است.

مبشری تصریح کرد: در روز‌های اخیر نیز یک محموله شامل هشت هزار لیتر الکل، ۱۶۰ هزار جفت دستکش و ۵۰ هزار ماسک کشف شد که متخلفات بخشی از الکل این محموله را در یکی از کارخانه‌های تولیدی تخلیه کرده بودند و قصد خروج مابقی محموله و فروش غیرقانونی آن را داشتند که با اقدامات اطلاعاتی از این کار جلوگیری شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس تأکید کرد: پرونده سودجویانی که در شرایط فعلی دست به احتکار و اخفای اقلام موردنیاز مردم می‌زنند و سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند، بدون هیچ اغماضی رسیدگی شده و مختلفات به اشد مجازات می رسند.

وی در پاسخ به اینکه بیشتر کشفیات در کدام شهرستان فارس انجام شده، بیان کرد: بیشترین کشفیات به ترتیب در شیراز، ممسنی و استهبان بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از مردم تقاضا کرد که در صورت مشاهده هر گونه احتکار، اخفا و گرانفروشی از طریق شماره ۱۳۵ تعزیرات جکومتی گزارش دهند تا در کمترین زمان با آن برخورد شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.