کد خبر : 4988
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲:۲۶
-

پیام منتخب مردم شهرستان هاي سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس یازدهم به مناسبت روز جوان

به گزارش پايگاه خبري كارنامه فردا، دكتر عباس گلرو منتخب مردم شهرستان هاي سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس یازدهم به مناسبت روز جوان پيامي صادر نمود. متن پيام بدين شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم میلاد حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان بر همه جوانان عزیز مبارک باد. مقام معظم رهبری در

به گزارش پايگاه خبري كارنامه فردا، دكتر عباس گلرو منتخب مردم شهرستان هاي سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس یازدهم به مناسبت روز جوان پيامي صادر نمود.

متن پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


میلاد حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان بر همه جوانان عزیز مبارک باد.


مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، می فرمایند: «مطالبه‌ من از شما جوانان آن است که این راه را با احساس مسئولیّت بیشتر و همچون یک جهاد در پیش گیرید۔ به پاخیزید … »


این یک فراخوان برای همه جوانان است. مسیر دستیابی به عدالت، مبارزه با فساد و حرکت به سمت توسعه کشور با دست جوانان هموار می شود. خدمت صادقانه به مردم و حل مشکلات معیشتی، ریشه کنی فساد و بی عدالتی مرهون تعهد و تخصص جوانان است.


جوانان دو وظیفه در قبال دو نسل دارند. از نسل قبل بیاموزند و به نسل بعد بیاموزانند. و آن دو نسل، نیازمند و چشم به راه خدمات نسل جوان هستند. جوانان باید اشتباهات و کاستی های گذشته را اصلاح کنند و چشم انداز جامعه را به سمت زندگی مطلوب تغییر دهند. با اندیشه و انگیزه جوانی می توان به رفع موانعی پرداخت که مردم را از خدمات صادقانه محروم و پیشرفت جامعه را متوقف می سازد.


جوانان باید تشویق شوند و اطمینان حاصل کنند که رؤیاها و چشم اندازهایشان محقق و مسیر برای خدمت و حضورشان هموار می شود. راهبرد اصلی اینجانب بهره مندی از نخبگان و جوانان به منظور تحول آفرینی و توسعه حوزه انتخابیه است. برای مشارکت دادن جدی جوانان در تحقق این هدف، با تشکیل کارگروههای تخصصی گام عملی برخواهم داشت. مدیریت باید متحول و به نسل جوان واگذار گردد۔


سلامتی، سعادت و موفقیت خواهران و برادران جوان و عزیزم را آرزومندم.


عباس گلرو
منتخب مردم شریف شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.