کد خبر : 988
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
-

اجرای ۵۰ طرح پنل خورشیدی برای مددجویان بسطامی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۵۰ طرح پنل خورشیدی با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد بسطام اجرا می‌شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در جلسه کارگروه اشتغال اداره بسطام که با حضور رؤسای بانک‌های عامل و شرکت‌های طرف قرارداد کمیته امداد، افزود: یکی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۵۰ طرح پنل خورشیدی با پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد بسطام اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان در جلسه کارگروه اشتغال اداره بسطام که با حضور رؤسای بانک‌های عامل و شرکت‌های طرف قرارداد کمیته امداد، افزود: یکی از ظرفیت‌های استان سمنان ، بهره‌مندی بالا از انرژی‌ خورشیدی است که سال‌ها از آن غفلت شد و کمیته امداد از چند  سال گذشته طرح احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس را برای اشتغال خانواده‌های مددجوی خود آغاز کرد.

وی  بابیان اینکه در مرحله نخست ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس خانواده مددجویان کمیته امداد استان سمنان وارد مدار شده است، افزود: به‌صورت تضمینی ، برق تولیدی از مددجویان خریداری می‌شود.

مسعودیان راد تصریح کرد:هزار پنل خورشیدی در استان سمنان برای مددجویان جویای کار استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به نخستین مرحله از اجرای این طرح تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰۰ طرح برای مددجویان این نهاد در حال اجراست که از این مجموع ۳۰ پروژه در منطقه بسطام است.

مسعودیان راد همکاری بانک‌های عامل و شرکت‌های طرف قرارداد را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: نصب و اجرای طرح‌های پنل خورشیدی توجیه اقتصادی کافی برای توانمندسازی خانوارها تحت حمایت این نهاد دارد و ماهانه به‌طور میانگین تا سقف یک‌میلیون تومان برای هر مددجو درآمدزایی به همراه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.