کد خبر : 1145
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
-

114 مرکز نگهداری معلولان در استان کرمانشاه وجود دارد

دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه به همراه اعضای شورای معاونین این اداره‌کل با دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه دیدار کردند. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه به همراه اعضای شورای معاونین این اداره‌کل با دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه دیدار کردند.  در این دیدار

دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه به همراه اعضای شورای معاونین این اداره‌کل با دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا، دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه به همراه اعضای شورای معاونین این اداره‌کل با دکتر سعید طلوعی شهردار کرمانشاه دیدار کردند.

 در این دیدار که با حضور شهرداران مناطق مختلف کرمانشاه و معاونین شهرداری در محل سالن جلسات شهردار کرمانشاه برگزار شد، دکتر طلوعی ضمن عرض خیرمقدم به مدیرکل بهزیستی استان و همراهان اظهار داشت: خانواده شهرداری در جهت رفاه و کمک به مددجویان بهزیستی از هیچ تلاش و کمکی دریغ نمی کند.

 وی با اشاره به اینکه خدمت به مددجویان بهزیستی که از اقشار محروم و مظلوم جامعه می باشند، گفت: تمام تلاشمان را در جهت مرتفع نمودن مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی انجام می‌دهیم و در راستای خانه دار شدن خانواده های دارای معلول نیز پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

شهردار کرمانشاه بیان داشت: خانه‌دار کردن خانواده های معلولان نیازمند می‌تواند جزء بزرگترین اقدامات و فعالیت‌های شهرداری کرمانشاه باشد.

دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن تشکر از زحمات شهردار کرمانشاه در راستای خدمات رسانی به مددجویان بهزیستی استان، گفت: الطاف خیرخواهانه شهردار کرمانشاه و همکاران ایشان همیشه شامل مددجویان بهزیستی استان بوده است.

 وی ضمن ارائه گزارشی از روند خدمت رسانی در سازمان بهزیستی به مددجویان تحت پوشش، افزود: بیش از ۱۹۰ وظیفه برای بهزیستی تعریف شده است که این وظایف و خدمات از قبل تولد فرزندان که شامل مشاوره ژنتیک می باشد، شروع شده و تا دوران سالمندی نیز ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۱۱۴ مرکز شبانه روزی جهت نگهداری مددجویان در استان وجود دارد، گفت: با توجه به کمبود بودجه دولتی، عدم نیروی انسانی و نبود امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به منظور خدمت‌رسانی به مددجویان، می‌بایست از کمک و همراهی ادارات دیگر و خیرین در راستای کمک به اقشار ضعیف جامعه استفاده کرد.

 این مسئول اظهار داشت: تأمین مسکن ، اشتغال، مرتفع نمودن مشکلات درمانی مددجویان و ارائه وسایل و خدمات کمک توانبخشی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در اولویت فعالیت ها و اقدامات این سازمان می باشد.

 در پایان این جلسه مشکلات ساختمان ها و اماکن مختلف بهزیستی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.