کد خبر : 1246
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
-

آغاز عملیات آسفالت محور شاهرود-آزادشهر

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره  به آغاز عملیات آسفالت محور شاهرود-آزادشهر گفت: فاز سوم این محور به‌صورت دو طرفه و کاملا جدا از هم احداث می‌شود. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،امین عمیدی  در بازدید از محور شاهرود _آزادشهر گفت: پروژه آسفالت محور شاهرود-آزادشهر از محل پروژه‌های ساخت و توسعه زیربناهای کشور

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره  به آغاز عملیات آسفالت محور شاهرود-آزادشهر گفت: فاز سوم این محور به‌صورت دو طرفه و کاملا جدا از هم احداث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،امین عمیدی  در بازدید از محور شاهرود _آزادشهر گفت: پروژه آسفالت محور شاهرود-آزادشهر از محل پروژه‌های ساخت و توسعه زیربناهای کشور در سالیان گذشته تعریف شده است و ردیف بودجه ملی دارد.

وی افزود: این محور یکی از راه‌های ترانزیتی و شریانی استان سمنان به شمار می‌رود که در کریدور جنوب به شمال قرار دارد و معلمان را به آزادشهر و مرز اینچه‌برون متصل می‌کند.

عمیدی با بیان اینکه طول مجموع این محور در استان سمنان ۵۳ کیلومتر است، افزود: این مسیر از سالیان گذشته در سه فاز تعریف شده که دو فاز نخست آن به بهره‌برداری رسیده و فاز سوم نیز شامل ۹ کیلومتر است که عملیات زیرسازی آن انجام و عملیات روکش آسفالت این فاز نیز از دوازدهم مردادماه آغاز شده است و امیدوارم بتوانیم با تکمیل این مسیر محور شاهرود-آزادشهر را به‌صورت آزادراه زیر بار ترافیک ببریم.

وی با اشاره به اینکه فاز سوم محور شاهرود-آزادشهر به صورت دو طرفه و کاملا جدا از هم احداث می‌شود، عنوان کرد: اعتبار برآورد شده برای تکمیل فاز سوم این محور  ۲۵ میلیارد تومان است و به محض اینکه این اعتبار به صورت قطعی ابلاغ شود مراحل باقی‌مانده این پروژه به مناقصه گذاشته می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.