کد خبر : 18751
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
-

صندوق ذخیره بسیجیان وسیله ای برای حمایت مادی و معنوی از قشر بسیجی است

صندوق ذخیره بسیجیان وسیله ای برای حمایت مادی و معنوی از قشر بسیجی است
نماینده صندوق ذخیره بسیجیان گفت :صندوق ذخیره بسیجیان وسیله ای برای حمایت مادی و معنوی از قشر بسیجی است.؛

نماینده صندوق ذخیره بسیجیان در سپاه قائم آل مخمد (عج) در گفتگو با خبرنگار ندای مردم دو استان با بیان اینکه این صندوق در سال ۷۶ با مصوبه مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است، افزود: هدف از تشکیل این صندوق، حمایت مادی و معنوی از قشر خادم بسیج است.
وی افزود: از سال ۹۶ با انتصاب مدیریت جدید و با پرداخت حق عضویت سالانه حداقلی، خدماتی مانند: تسهیلات کالا و اشتغال‌زایی، بیمه درمانی، عمر و حوادث و آتش سوزی در 4طرح مختلف بیمه سرمد که شامل خدمات دندانپزشکی و پرداخت هزینه های دارو و ویزیت وهزینه های درمان انکساری چشم و… می باشد، ارائه می شود و برگزاری سفرهای زیارتی و… نیز در آینده نزدیک در دستور کار است.
وی در خصوص شرایط عضویت در صندوق، بیان کرد: بسیجیانی که حداقل یک سال عضویت فعال و رزمندگانی‌ که حداقل ۳ ماه سابقه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و عضویت فعال در بسیج را داشته باشند، به نحوی که در سایر صندوق‌های ذخیره مانند فرهنگیان عضو نباشند، می‌توانند در صندوق ذخیره بسیجیان عضو شوند.

نماینده صندوق ذخیره بسیجیان در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، اظهار کرد: متقاضیان ابتدا باید در سایت سحاب ثبت نام کنند و پس گذشت ۱۰ الی ۱۵ روز کاری پیامک عضویت را دریافت کرده و وارد صفحه خود در سایت شوند؛ همچنین برای ثبت نام تکمیلی باید مدارک خود را بارگزاری نمایند.

ملائیان، افزود: نوع عضویت به صورت ۵ ساله، ۱۰ ساله یا ۱۵ ساله می باشد و حق عضویت نیز به صورت سالانه پرداخت می‌شود، به نحوی که متقاضی حق عضویت را در سامانه سحاب قسمت اطلاعات مالی پرداخت می‌کند و پس از پایان دوره عضویت اصل پول به همراه سود تخصیص یافته به عضو تعلق می‌گیرد.

وی در رابطه با وام کالا و حمایتی، گفت: سقف تسهیلات کالا کارت 100میلیون تومان با سود بازپرداخت ۴ درصد در بازه زمانی ۱۸ ماهه است، همچنین سقف تسهیلات حمایتی 15میلیون تومان با بازپرداخت 4 درصد و ۳۶ ماهه در بانک رسالت و مهر ایران می باشد که متقاضیان برای دریافت خدمات اشتغال‌زایی باید در سامانه شتاب سایت سحاب نیز ثبت نام کرده و پس از بارگزاری مدارک طرح خود و تائید کارشناسان به بانک مراجعه کنند.
نماینده صندوق ذخیره بسیجیان، بیان کرد: متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر به لینک https://eitaa.com/Szbasijian_Semnan مراجعه نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.