کد خبر : 1317
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
-

شناسایی بیش از 1500 نقطه حادثه خیز در مسیر تردد زائران اربعین

سردار “سیدکمال هادیانفر”افزود:ماه گذشته در تفاهم نامه همکاری که با وزارت راه و شهرسازی منعقد شد مقرر شد تا بخش اعظمی از این نقاط پیش از سفر زائران اربعین اصلاح شود. وی با بیان اینکه این کار در حال انجام است، خاطرنشان کرد: آن نقاطی هم که اصلاح هندسی آن ها زمان بر است با نصب

سردار “سیدکمال هادیانفر”افزود:ماه گذشته در تفاهم نامه همکاری که با وزارت راه و شهرسازی منعقد شد مقرر شد تا بخش اعظمی از این نقاط پیش از سفر زائران اربعین اصلاح شود. وی با بیان اینکه این کار در حال انجام است، خاطرنشان کرد: آن نقاطی هم که اصلاح هندسی آن ها زمان بر است با نصب تابلو و علائم هشدار دهنده مشخص خواهند شد تا بتوانیم سوانح جاده ای را در این ایام به حداقل برسانیم. 
سردار هادیانفر همچنین از استقرار بیش از 20 هزار پلیس راه و راهور در مسیر تردد زائران اربعین خبر داد و گفت: هدف اولیه استقرار این تعداد مامور پلیس، یاری رساندن به مردم و زوار و در مرحله بعدی برخورد با تخلفات حادثه ساز است. 
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه اوج تردد زائران از 17 تا 27 مهر پیش بینی می شود، گفت: مهمترین درخواستی که از زائران داریم این است تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. 
وی افزود: برای ایام اربعین بیش از 5 هزار دستگاه اتوبوس جهت انتقال زائران به مرزهای خسروی، شلمچه، چذابه و مهران پیش بینی شده و تذکرات لازم به ناوگان حمل و نقل عمومی در خصوص کنترل معاینه فنی این خودروها داده شده است.
 سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: تردد اتوبوس حامل زواراز مبداء تا مقصد توسط پاسگاه های پلیس راه و دوربین های نصب شده در جاده ها کنترل می شود. 
رئیس پلیس راهور ناجا همچنین در جریان بازدید از پایانه خسروی واقع در شهرستان قصرشیرین به خبرنگاران گفت:  تعداد 20هزار پلیس در چهار مرز خسروی، مهران، شلمچه و چذابه حضور پیدا خواهند کرد. 
وی با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت راه های استان، افزود: تلاش می شود همه خدمات مورد نیاز زوار به شکل صحیح انجام شود تا هموطنانمان با آرامش خاطر در مراسم اربعین حضور پیدا کنند. 
سردار هادیانفر همچنین انجام کار‌های تکمیلی برای پارکینگ‌های مرز خسروی را ضروری دانست. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.