کد خبر : 1947
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷
-

۵ وقف جدید در سمنان ثبت شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت: در اولین روز از دهه وقف ۵ وقف جدید در شهرستان سمنان ایجاد و در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه ثبت شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حجت‌الاسلام رضا نفری اظهار کرد: آقای محمد صفا جو ۳ قطعه زمین کشاورزی به ارزش ۷۰ میلیون ریال

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت: در اولین روز از دهه وقف ۵ وقف جدید در شهرستان سمنان ایجاد و در سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،حجت‌الاسلام رضا نفری اظهار کرد: آقای محمد صفا جو ۳ قطعه زمین کشاورزی به ارزش ۷۰ میلیون ریال را با تنظیم سه وقفنامه، با نیت اجرای طرح مهر تندرستی، هزینه‌های موکب اربعین و اجرای طرح پیوند آسمانی وقف کرد.
وی افزود: خانم عشرت کردی نیز ۲ قطعه زمین کشاورزی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال را با نیت انجام فعالیت‌های قرآنی و اجرای طرح مهر تحصیلی وقف کرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان تصریح کرد: وقف امروزه در جامعه ما کاربردهای فراوان دارد و برخلاف تصور برخی که می‌گویند وقف یک پدیده سنتی است و افراد باید بی‌نیاز باشند و سرمایه زیاد داشته باشند تا بتوانند وقف کنند، می‌بینیم که هر کس با هراندازه توان مالی می‌تواند نسبت به مشارکت در ایجاد موقوفات مشارکت کند.
وی خاطرنشان کرد: در کشور ما و در بسیاری از کشورهای دنیا، کارهای خیر زیادی به‌واسطه همین وقف و موقوفات در حال انجام است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.