کد خبر : 1965
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
-

اعتراف زوج معتاد به 105 فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان از دستگیری زوج معتاد و سابقه داری خبر داد که به 105 فقره سرقت از معابر عمومی در استان های سمنان و خراسان رضوی اعتراف کردند. به گزارش پایکاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ ” عبدالله حسنی ” در گفت و گو با خبرنگاران گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت اموال عمومی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری زوج معتاد و سابقه داری خبر داد که به 105 فقره سرقت از معابر عمومی در استان های سمنان و خراسان رضوی اعتراف کردند.

به گزارش پایکاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ ” عبدالله حسنی ” در گفت و گو با خبرنگاران گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت اموال عمومی و خصوصی در سطح معابر شهرستان دامغان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان افزود: در تحقیقات گسترده و تخصصی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان مشخص شد، 2 متهم سابقه دار با بهره گیری از یک دستگاه وانت پیکان، مرتکب این جرایم شدند.

سرهنگ حسنی به هماهنگی های لازم قانونی و توقیف خودرو مذکور در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان دامغان اشاره کرد و گفت: راننده 45 ساله خودرو دستگیر و برای بازجویی به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی ها به 105 فقره سرقت اموال در معابر عمومی شهرستان های تابعه استان سمنان و خراسان رضوی با همکاری همسرش اعتراف کرد.  

سرهنگ حسنی از دستگیری متهم ردیف دوم این پرونده نیز خبرداد و گفت: این زوج که اعتیاد به موادمخدر دارند برای تامین هزینه های اعتیادشان اموال سرقتی را در شهرهای مختلف به مالخرها می فروختند.


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.