کد خبر : 1957
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
-

توقیف پراید حامل 50 کیلو حشیش در “منوجان”

در عملیات مشترک پلیس های مبارزه باموادمخدر فرماندهی انتظامی استان البرز و کرمان 50 کیلو موادمخدرحشیش جاسازی شده در خودرو پراید در “منوجان” کرمان کشف شد. به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ “علی عسکری”  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پي اقدامات اطلاعاتي پليس مبارزه

در عملیات مشترک پلیس های مبارزه باموادمخدر فرماندهی انتظامی استان البرز و کرمان 50 کیلو موادمخدرحشیش جاسازی شده در خودرو پراید در “منوجان” کرمان کشف شد.
به گزارش پایگاه خبری کارنامه فردا،سرهنگ “علی عسکری”  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پي اقدامات اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روي عناصر حمل و توزیع مواد مخدر، محرز شد فردی قصد دارد مقادير قابل توجهي مواد مخدر را پس از خريداري از قاچاقچيان به شهرستان منوجان در استان کرمان منتقل کند.

وی گفت: بلافاصله موضوع به پليس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اطلاع داده شد و اکيپی از ماموران با پشتيباني و هدايت اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور ايرانشهر به منوجان اعزام و با رصد و پايش خودروهاي عبوري موفق به شناسایی خودروي پراید حامل مواد مخدر به همراه يک دستگاه خودروي پراید دیگر که خودرو حمل مواد را اسکورت می کرد شناسايي و به صورت نامحسوس آن ها را تحت تعقيب و مراقبت قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: زماني که هر دو خودرو در محدوده منوجان در حاشيه راه متوقف شده و در حين تحويل و تحول مواد مخدر بودند، ماموران وارد عمل شده و پس از محاصره خودروها هر 4 سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در بازرسي از خودرو پراید، 50 کيلو حشيش کشف و به همراه متهمان دستگیر شده برای سير مراحل قانوني به پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان منوجان منتقل شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.